Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har slengt inn en del gluteus øvelser i programmet mitt i det siste, for å jobbe bort <anterior pelvic tilten> jeg har hatt i litt for lang tid.

Det jeg lurer på er; Hvor mye tar dere i øvelsen Glutebridge med stang, kontra hvor mye dere tar i knebøy? Hovedgrunnen til at jeg spør, er at jeg selv lurer på hvor mye jeg har å gå på, mtp at jeg ikke kjenner noen som bruker denne øvelsen etc.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10841-god-glutebridge-squat-styrke-ratio/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har dere ikke gulv?

;)

Er det hip thrust man gjør fra benk? Husker aldri forskjellen på de to :blush:

Men ihvertfall ingen plass til å gjøre hip thrust/glutebridge eller bulgarsk utfall. Har prøvd, believe me, i've tried, men får tatt maks to reps før enten jeg må flytte meg eller får en eller annen svett kar klatrende over meg. :(

Annonse

;)

Men ihvertfall ingen plass til å gjøre hip thrust/glutebridge eller bulgarsk utfall. Har prøvd, believe me, i've tried, men får tatt maks to reps før enten jeg må flytte meg eller får en eller annen svett kar klatrende over meg. :(

Skjønner hva du mener. Har vært på noen sentre selv som har så tett mellom alle de ubrukelige gynekolog maskinene at det er umulig å finne plass til å trene med frivekter.It sucks :cautious:

;)

Må bare ta den plassen du trenger ;) Hvis du har plass til å ta to reps, så har du plass til å ta et helt sett. Man trenger ikke flytte seg under et sett, og hvis noen klatrer over deg mens du holder på bør de få høre det :p Så bare ruller man stanga sånn at den ikke er i veien for andre mellom setta, lett løsning :) Hip trust er på benk ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...