Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ahr fått konstantert at jeg er allergisk mot...ja alt av gress,støv,bjørk pollen osv og har mer ellr mindr til tross for allergimedisin slitt fælt med symptomene i sommer,det startet omtrendt for en mnd siden og har vedvart siden da mer eller mindre..blir jo bedre a medisinene men..ja d er der fortsatt. Er liskom konstant forkjølet hvis jeg skal si d slik. Og har merket at vektnedgangen har stanset omtrendt på samme tid som jeg fikk symptomer på allergi. og har ikke vært så mye å skryte av på den fronten siden. Så det jeg lurer på...er d noen stor sammenheng imellom allergi og vanni kroppen,vektoppgang generellt? Hva gjør jeg med dette da...legen er jo helt på bærtur så d er jo ikke noe poeng å gå dit:/ Har fått medsinen liksom...må jeg da forvente å vente til høsten igjen med å gå ned i vekt?:o:P

Har prøvd å justere på både trening og kosthold,kcal,og økt kondisjonstreninga noe voldsomt de siste to ukene men d er d samme..ikke eeeen milimeter inn på målebåndet og ikke et gra ned i vekt.ikke forskjeller fra dag til dag heller liksom,d er d samme..og der har d stått siden jeg "ble allergisk":p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10713-ang-allergier-og-vektnedgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan allergimedisinen gi vektøkning?

De aller fleste medisiner har "Vektoppgang" som bivirkning, men dette er ofte begrunnet med at medisinene kan gi økt appetitt. Har du kontroll på inntaket vil det ikke være noe problem. Det er likevel noe få som klusser litt med hormonene og kan medføre en liten vektoppgang, men det er sjelden snakk om mer enn kanskje 2kg.

Kortisonsprøyte ;) Venninne som ikke kunne gå ut i skogn en gang for da hadde hu nok falt død om, så allergisk var hu. Fikk sprøyte og etter 2 dager funka det..Nå kan hu løpe i skogen om så..Må taes ett par ganger i året.

Allergimedisin har jeg sterke tvil om at kan være noe grunn. De er for svake. Sjekk kostholde du. diett.no

Annonse

Mja. Du samler antakelig vann slik at du ikke ser noe på vekta, selv om fettprosenten går ned.

Ja,det vet jeg,men hva er poenget om ikke vekta går ned?:p Må jeg kutte NED på kcal i et par uker eller skal jeg bare spise d jeg har gjort...jeg har jo gått ned en god del,så vet jeg gjør d rett...men hvordan skal jeg komme meg videre?

Ja,det vet jeg,men hva er poenget om ikke vekta går ned?:p Må jeg kutte NED på kcal i et par uker eller skal jeg bare spise d jeg har gjort...jeg har jo gått ned en god del,så vet jeg gjør d rett...men hvordan skal jeg komme meg videre?

Hvorfor skal vekta gå ned når det er fettprosenten du vil ha ned? :p

Du får prøve å droppe vann da, enten ved økt vanninntak eller tørr oppkarbing :p

Hvorfor skal vekta gå ned når det er fettprosenten du vil ha ned? :p

Du får prøve å droppe vann da, enten ved økt vanninntak eller tørr oppkarbing :p

Ja da får jeg prøve vann...hater å være tørst:P Men jo..jeg veier fremdeles såppas mye at vekta MÅ ned for at jeg skal få en ehm...operasjon jeg vil ha,hehe:P:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...