Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så en slik tråd for guttene og tenkte det kunne vært gøy å ha en for jentene.

Høyde, de tre målene over og kanskje hva du jobber med å forandre!

Høyde: 180cm

Brystmål: 92cm

Midje: 66cm

Hofter: 101cm

Jobber mest for å legge på meg cm rundt ryggen slik at brystmålet blir større. Hoftene (les rumpa) trenger ikke krympe mer! :)

Fortsetter under...

Body Type Calculator

Her kan man legge inn målene og finne kroppstype.

Jeg ble hourglass.

Her er en hip to waist ratio kalkulator:

Waist-to-hip Ratio Calculator - myDr.com.au

Jeg har ratio på 0.65.

Da jeg var tynnere men var utrent hadde jeg ratio på 0.7 som visstnok er idealet. Synes kroppen er finere nå jeg. Skal jeg tilbake på 0.7 må jeg krympe 7 cm rundt hoftene...

Men gøy med sånne tester da! Ihvertfall når man kjeder seg!:thumbsup:

Dumt spørsmål: Midje måles mellom hoftekammen og nederste ribbein ikke sant?? :blush:

Din naturlige midje er det tynnste punktet på magen. Noen har høy midje og noen lav. Er ikke likt på alle. Men et sted mellom ribbein og hoftekam finnes den:thumbsup:

Annonse

Høyde: 171,5

Øverst på låret(bredeste punkt): 48 cm,

hofte/rompe: 86 cm

midje: 65 cm

overarm:23 cm

bryst: 82 cm

Kroppsfasong: skje

0,76 i waist ratio

Ønsker ikke å forandre på målene egentlig. Bare få erstattet noe av fettet med muskelatur. Noe jeg tviler på vil synes noe særlig på en slik måling. Men jeg målte armen for noen uker siden og ser at jeg har vokst 1 cm der siden da. Og det kan jeg forsåvidt se også. Det er litt kuult. Og det uten å trene biceps isolert. Så bryst og arm vil muligens øke noe. Og det er jo fint. Når jeg har trent biceps isolert tidligere fikk jeg for store underarmer synes jeg. Så jeg unngår det nå.

Høyde: 175

Bryst: 85

Midje: 63

Rumpe/hofte:85

skjønner ikke helt greien:p jeg er vel strengt tatt timeglass mtp at puppene og hoftene måler likt, men ifølge bodytype kalkulatoren ble jeg BANAN...? haha:D:D

edit* jeg målte for høyt oppe, for nært hoftene, over rumpen er jeg 92:)

Annonse

Gjest xxxxxx

Ble nesten litt grumpy av å bli sammenlignet med en banan:confused:

Høyde: 150 cm

Bryst: 90 cm

Midje: 78 cm

Hofte: 88 cm

Ratio på 0,89

Er halvveis med jobben min og skal videre ned i fettprosent og ca 7 kg til. Men virker som kroppsfasongen blir ny også. Schummelt! :cautious:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...