Gå til innhold

Guilty pleasures!


Chiara

Anbefalte innlegg

Hva er dine?

:D

Om dere kommer med atkins sjokolade og 30 mins treninger blir jeg skuffa!

Mine er blandt annet:

-sjokolade <3

-iskrem, særlig bananis. Da snakker vi ikke den sunne typen men den med fløte OG sukker! Karbs OG fett! maigadd! :eek:

-shopping(internett, iherb, klær)

-"lette" bøker, filmer og tvserier(true blood, harry potter ol)

-Sløve (i senga)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal være kjip og si poteter! Men da mener jeg ikke kokte poteter - her snakker vi chips i alle former og varianter - spesielt popchips og potetgull med havssalt eller biff og løk, pommes frites, bakt potet med ost og rømme og bacon, alle typer ovnsstekte poteter med krydder, oljer og marinader, alt av fritert potet, stekt potet, potato skins, ....listen er lang.

Ikke bare "eeeen potet", jeg kan spise en kilo. Lett. Og legge igjen kjøttet og grønnsakene på tallerknen.. poteten er tidenes opplegg!!11

Potet trigger meg så voldsomt, hver eneste gang, til å trykke i meg mengder av karbo, godterier og snacks. Potet er det gode liv, og jeg er en svak stakkar ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • ISKREM <3<3<3
  • Polarbrød-pizza (med norvegia, ikke lettost :eek:)
  • Og kake, sjokolade, og alt sånt innimellom såklart

Nå ble det jo kun mat da. Fordi jeg liker mat. Kunne vært mer, men klarer ikke slutte å tenke på is, så kommer ikke på noe annet:D

Å herregud, is. Lurer på om jeg skal øke mitt daglige inntak av 3 l is til 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...