Gå til innhold

PT-treningshjelp-motivator


Chrika

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en av de få som faktisk ikke trener på treningssenter, men hjemme på eget treningsrom. Ikke fordi jeg er sær, men når jeg har nå en tredemølle-elipsemaskin, benk, manualer etc der, så hvorfor ikke? Det jeg imidlertid savner, er å få satt opp et treningsprogram, feedback og lignende man gjerne kan få av en PT/veileder. Men, finnes det folk som tilbyr slike tjenester uten at man er medlem ved et treningssenter?

Har googlet til den store gullmedaljen, men har egentlig bare funnet veiledere som er nettbasert, noe som ikke er det helt store. Trenger en til å sparke meg bak. ;)

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange PT-er jobber for seg selv og leier seg inn på treningssenter. Jeg er sikker på at det er mange som kan komme hjem til deg, lage et program og vise øvelser osv dersom du ønsker dette. Hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange PT-er jobber for seg selv og leier seg inn på treningssenter. Jeg er sikker på at det er mange som kan komme hjem til deg, lage et program og vise øvelser osv dersom du ønsker dette. Hvor holder du til?

Holder til i Bergensområdet. Tar gjerne imot anbefalinger, tips osv. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gode personlige trenere å anbefale i Oslo?

Har trent styrke i noen år, men driver også med håndball på relativt høyt nivå (ung og fremmadstormende??) og finner det relativt vanskelig å finne et styrke program som kan kombineres greit med håndballtrening 4 dager i uken pluss kamp i helgene. Har fra mai/Juni brukt Phat programmet og er STRÅLENDE fornøyd, men det lar seg ikke gjøre kombinert med håndball treningene.

Er nettopp flyttet til Oslo, så om noen har gode tips ang treningsentre som er bra ville det ikke være å forrakte! (er ikke kjempe begeistret for de nyeste store sentrene, heller litt slitte godt bruke;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har gode personlige trenere å anbefale i Oslo?

Har trent styrke i noen år, men driver også med håndball på relativt høyt nivå (ung og fremmadstormende??) og finner det relativt vanskelig å finne et styrke program som kan kombineres greit med håndballtrening 4 dager i uken pluss kamp i helgene. Har fra mai/Juni brukt Phat programmet og er STRÅLENDE fornøyd, men det lar seg ikke gjøre kombinert med håndball treningene.

Er nettopp flyttet til Oslo, så om noen har gode tips ang treningsentre som er bra ville det ikke være å forrakte! (er ikke kjempe begeistret for de nyeste store sentrene, heller litt slitte godt bruke;))

Eirik Sandvik holder til i Oslo hvis jeg ikke tar feil.. :)http://www.eiriksandvik.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...