Gå til innhold

PT på SIB


BadWolf

Anbefalte innlegg

Hei broren min bor i bergen og trener på SIB. Han kunne tenkt seg å ha noen timer med personlig trener, og jeg lurer på om noen her inne har en eller flere gode anbefalinger så han slipper bosuball knebøy og lignende

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil heller anbefale å finne noen skikkelige juice-bros. Er noen av de på VT. Da kan man lære mye interessant om hvilke øvelser som gir best bicepspeak, hvordan håndtere androgeninduserte kviser på ryggen, at knebøy ødelegger knærne, at GASP har plagg til en hver anledning og om mariathistel EGENTLIG er nødvendig når det bare er snakk om en kickstart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Enig med Asle. Vil tørre å påstå at VT er et rent senter nå, spesielt sett utifra tilstandene for kun noen få år siden. Det skal ikke legges skjul på at det ser ut som at det kommer et juicehead inn every know and then i løpet av året, men det føler jeg nærmest jeg ser på de fleste overbefolkede sentrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...