Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Wow!! Jeg ser ut som du på øverste bilde omtrent, og nå blei du en motivasjon til TUSEN!! Hva slags øvelser osv har du tatt? Jeg tar 2 muskel grupper hver dag, også gjerne sykling et par dager i uka. Sykling er den eneste kardio treningen jeg liker! Prøver å få opp øyene for jogging og men! =) Jeg også bruner shape up app'n!! =)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

for en inspirasjon....det er jo kanon bra! du er KNALL FLINK!!!!!

jeg gikk ned 8 kilo da jeg begynte å trene, men nå er jeg liksom på stedet hvil......går ikke ned noe mer, har gjerne 5-6 kilo til jeg ønsker å ned, så må nok bli mer disiplinert med kosten ;)

nå ble jeg motivert til å ikke kjøpe snop i helga, haha.

trener selv 5-6 ganger i uka......men må nok øke kardio, men kan jeg spørre, hvilket intervall kjører du?

jeg løper 4x4x4.....2 ganger i uka, må nok gjerne opp i 4 ganger, men jeg tar det før styrketreningen, orker ikke mye etter en tung styrkeøkt :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...