Gå til innhold

Noen her som har fått Restylane i leppene før? Ble dere fornøyd ?


Sky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De beste resultatene er vel de som ikke synes så godt, tenker jeg.. Med tanke på alle ducklipsene som er for tiden :p

Jeg bryr meg ikke om hva folk i gata gjør med leppene sine, men jeg synes skuespillere skal være veldig forsiktig med dette. Jeg blir lett distrahert i filmer om jeg ser tydelig tegn til "duck lips" og da blir jeg irritert gjennom hele filmen :p

"Underworld: Rise of the Lycrans" er et godt eksempel på dette. Fikk vondt av å se på hver gang dama her snakka: Rhona Mitra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det.. ble ikke fornøyd når jeg tok i bergen da det bare klumpet seg inni overleppen.. men da jeg tok på en klinikk i oslo , ble det kjempebra:) ser veldig ekte ut og kjennes ikke noe unaturlig ut i de hele tatt :) (første dagene etter behandlingen ser man helt sinnsyk ut.. haha gigantlepper og blåkuler;) ) lide for skjønnheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste resultatene er vel de som ikke synes så godt, tenker jeg.. Med tanke på alle ducklipsene som er for tiden :p

Jeg bryr meg ikke om hva folk i gata gjør med leppene sine, men jeg synes skuespillere skal være veldig forsiktig med dette. Jeg blir lett distrahert i filmer om jeg ser tydelig tegn til "duck lips" og da blir jeg irritert gjennom hele filmen :p

"Underworld: Rise of the Lycrans" er et godt eksempel på dette. Fikk vondt av å se på hver gang dama her snakka: Rhona Mitra

Uff hehe, duckface er ikke mye vakkert :o Hver gang jeg spør noen venner av meg om dette får jeg bare; æææsj duckface! I retur... Virker ikke som noen ser for seg at det går an å få Restylane for å ha ett naturlig og fint resultat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke. Men jeg kan love deg at 90% av guttene i denne verden syns det er helt ufattelig ekkelt jævlig stygt :D

Uhm de naturlige resultatene jeg har sett er fine de :) Men skjønner jo at skikkelig duckface er æsj :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det.. ble ikke fornøyd når jeg tok i bergen da det bare klumpet seg inni overleppen.. men da jeg tok på en klinikk i oslo , ble det kjempebra:) ser veldig ekte ut og kjennes ikke noe unaturlig ut i de hele tatt :) (første dagene etter behandlingen ser man helt sinnsyk ut.. haha gigantlepper og blåkuler;) ) lide for skjønnheten :)

Var det vondt å ta det ? Ser for meg at en nål rett inn i selve leppa må kjennes noe helt j****** :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hehe, duckface er ikke mye vakkert :o Hver gang jeg spør noen venner av meg om dette får jeg bare; æææsj duckface! I retur... Virker ikke som noen ser for seg at det går an å få Restylane for å ha ett naturlig og fint resultat :p

Som sagt, de beste resultatene er vel de som ikke synes :p Jeg er sikker på at det finnes mange eksempler på bra resultat, men er ikke enkelt å peke ut disse uten at man vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hehe, duckface er ikke mye vakkert :o Hver gang jeg spør noen venner av meg om dette får jeg bare; æææsj duckface! I retur... Virker ikke som noen ser for seg at det går an å få Restylane for å ha ett naturlig og fint resultat :p

jeg vet de..men jeg kan love deg at går du til noen som har peiling , så skal det bli naturlig og fint om du ikke tar for masse :) jeg liker det hvertfall:)) leppene får også mer fukt når man tar restylane (jeg har peiling, hehe , er hudpleier;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan få bedøvelse om man vil.. den er ubehagelig å ta ja , og man bli enda mer hoven , MEN da kjenner man ingenting av alle de andre stikkene :))

Ahaha uff, ser for meg DE traktorleppene når du skriver at man blir enda mere hoven xD Tok det lang tid før det sluttet å være hoven og ømt hos deg ? Varte resultatet lenge ? Sorry alle spørsmålene, men jeg er ganske nysgjerrig på temaet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEPPER er ikke det første jeg ser etter på ei jente, skal jeg være helt ærlig.. seff tenker jeg "WTF?" om hu ser ut som dolly duck. Men tror aldri jeg har tenkt "shit, hu der har små lepper. hadde hun hatt restylane, skulle jeg vurdert.."

Hold leppene naturlige a, jenter! pliiiiiis *puppyeyes* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LEPPER er ikke det første jeg ser etter på ei jente, skal jeg være helt ærlig.. seff tenker jeg "WTF?" om hu ser ut som dolly duck. Men tror aldri jeg har tenkt "shit, hu der har små lepper. hadde hun hatt restylane, skulle jeg vurdert.."

Hold leppene naturlige a, jenter! pliiiiiis *puppyeyes* :)

Men selv om det ikke er det første du ser, så er det en del av ansiktet. :p Har man ikkeeksisterende lepper ser man plutselig litt asymetrisk ut. :p Ikke at jeg ville ha fylt på mye om jeg skulle, men bare litt i overleppen for å få litt mer fylde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om det ikke er det første du ser, så er det en del av ansiktet. :p Har man ikkeeksisterende lepper ser man plutselig litt asymetrisk ut. :p Ikke at jeg ville ha fylt på mye om jeg skulle, men bare litt i overleppen for å få litt mer fylde :)

med den kroppen der, så slipper du det. sutt på en brusflaske 30 min før du skal ut på byen! taddaaa :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den kroppen der, så slipper du det. sutt på en brusflaske 30 min før du skal ut på byen! taddaaa :) hehe

Åh, det husker jeg at jeg gjorde da jeg var en kid. Eller med et kinderegg da. kjempegøy! :p Nå mente ikke jeg at jeg har ikkeeksisterende lepper, har helt normale tror jeg. Men synes det er veldig pent med litt fyldige lepper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaha uff, ser for meg DE traktorleppene når du skriver at man blir enda mere hoven xD Tok det lang tid før det sluttet å være hoven og ømt hos deg ? Varte resultatet lenge ? Sorry alle spørsmålene, men jeg er ganske nysgjerrig på temaet :D

Tro meg , det såg slik ut også! haha.. men det varer bare (på meg) i makes 3-4 dager , så er det blitt fint :) resultatet varer individuelt , men rundt ett halv år holder det på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst på, men er usikker. Vil ikke se ut som en and, og er litt mye penger for så kort tid, og ja.. :p Men har så lyst på lepper som hun her, det er så vakkert!

tumblr_lu0gxfSs591r1gasfo1_500.jpg

Synes hun har litt tendenser til ducklips.. Men jeg ville ikke dømt før jeg hadde sett henne prate. Er mange lepper som SER fine ut, helt til dem åpner kjeften :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

En venninne uten så mye lepper tatoverer på lipliner ca hvert 5 år. Med en av de lyseste fargene så synes det ikke så godt, og går man til en flink en så slipper man å lure på resultatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEPPER er ikke det første jeg ser etter på ei jente, skal jeg være helt ærlig.. seff tenker jeg "WTF?" om hu ser ut som dolly duck. Men tror aldri jeg har tenkt "shit, hu der har små lepper. hadde hun hatt restylane, skulle jeg vurdert.."

Hold leppene naturlige a, jenter! pliiiiiis *puppyeyes* :)

Om jeg fyller på Restylane så er det utelukkende for min egen skyld, ikke på grunn av at guttene skal synes jeg er finere. For meg er det viktigst hvordan jeg selv føler meg, ikke så nøye hva andre synes om utseendet mitt :)

Vurderer Restylane i overleppen fordi den er veldig smal, og når jeg er nervøs/redd/usikker/sint/tenker så kniper jeg leppene sammen og overleppa bare forsvinner nesten. Men jeg ønsker ett naturlig resultat, det skal ikke være tydelig at jeg evt har fått fylt inn noe i leppen, bare nok til at amorbuen er hakket mer definert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...