Gå til innhold

Mat/godis med mest kcal?


fff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pasta er ganske næringstett, og det kan man jo spise ekstreme mengder av.... Det kan i alle fall jeg... Blir ca aldri mett!!

Pasta karbonara med ordentlig oste- og fløtesaus med bacon og skinke...

Eh... NAM!!!

Eller brød som ikke er veldig fiberrikt med masse godt pålegg på...

Peanøttsmør.. Ost og bringebærsyltetøy... Brunost... Leverpostei... Salami og majones...

Det er da ikke vanskelig å få i seg kalorier :-D

Cashewnøtter går også ned på høykant.. Ahengighetsskapende!

Og...

Frokostblanding... NAM! Chocopops med melk! Til og med glutenfritt...

Der klarer du fint hele pakken.. Det gjør jo nesten jeg :-D

Nå fikk jeg jo masse vann i munnen....

Hersens diett! Jeg vil også spise alt dette....... :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, du er Børgifisert! :D

Man blir jo det til slutt da.. Med snart 8 mnd med han og cocopopsene sine er jeg jo frelst!

Det og søtpotet.. Himmel og hav! Eh... NAM!

Forøvrig er jeg veldig mye mer kreativ enn han og hans forslag i matveien, til vanlig, men..

Cocopops er fantastisk :-D I love those carbloads!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som sliter med å gå opp i vekt:mad:blæh!

Stikk på fastfoodn.. kebab... osv.. er nok en del kcal i det også!

Hadde en periode der jeg spiste burgere hver dag, men over 200kr bare i lunsj på jobb ble litt unødvendig i lengden hehe, ettersom jeg er til tider gjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Hadde en periode der jeg spiste burgere hver dag, men over 200kr bare i lunsj på jobb ble litt unødvendig i lengden hehe, ettersom jeg er til tider gjerrig :)

Hmm i Bergen koster kebaben 30-40kr pr stk joh:O men men! Ellers ser jeg det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm i Bergen koster kebaben 30-40kr pr stk joh:O men men! Ellers ser jeg det jo!

En tanke er 3000kcal i burgere/kebab er ganske mye mat. Jeg har ikke sjangs til å spise så mye vertfall :)

Mye enklere i få i seg dette via nøtter og andre ting som er anbefalt over. :) samtidig som man kan 2000kcal ish på vanlig kjøtt mat osv. slik at man ligger godt ann på proteinene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...