Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jester
Menneske er ødelagt for lengst uansett.....funnet min sti....gir meg her jeg nå...alltid gøy dette brødre.,..

Fred!

Den dagen mennesket startet med å fylle tomrommene der de ikke kunne forklare fenomenet med oppspinn som religion og overtro var dagen det begynte å gå nedover. Men så skal det sies at veganerlivstilen ble ikke levbar før etter "natural selection" ikke lengre stod sterkest ;)

Annonse

Gjest Jester
Så det er forstått: jeg jobber ikke mot dere, men vil gjerne formidle at jeg er veldig fornøyd etter skifte, mer enn fornøyd!

Er litt enklere å forstå deg når du sier det slik. Trodde vi snakket om fred, tungmetaller og kebab her en stund, ante ikke hvor denne reisen skulle ende!

Jeg respekterer at du er veganer, og om det funker bra for deg, stå på! Alle bør spise/leve slik de selv måtte føle er best. Men når det kommer ytringer som går på at det er bedre/overlegent helsemessig eller miljømessig eller moralsk, da får jeg soyabønna i vranghalsen.

Fred broder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...