Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Beinet plutelig bare svikter, så man "knekker sammen" på en måte? (som om noen skulle tatt kneet sitt bak ditt kne og det svikter) F. eks når jeg bare går på gata så svikter det litt.. Har det noe med kcal-underskudd å gjøre, eller er det bare jeg som er rart skrudd sammen? :confused:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9728-er-det-fler-enn-meg-som-har-opplevd-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! Ikke det at det er noe som plager meg i hverdagen, men bare kom på det nå, siden jeg "knakk sammen" da jeg gikk forbi en fin gjeng i sta. Må ha sett helt latterlig ut. Så måtte bare lufte det, hahaha :) Men for min del trenger det ikke nødvendigvis komme etter en tung økt. Kommer bare helt sånn random..

hmmm... når dere nevner hofta, så kanskje det er noe "galt" der og.. ofte, så knekker den med sånn dyp høy lyd. akkurat som om jeg skulle vært hos kiro å knekt den opp.. ikke sjekka det ut, men kanskje jeg skal vurdere..?

Annonse

Har det veldig ofte:) ikke registrert om det er begge knæra eller bare ene men :p..Takker for at det funker når jeg trener i allefall :D Knekking er som regel ikke noe farlig så lenge det ikke gjør vondt. Nesten quote fra en av mine tidligere fysioterpauter som hadde ei skulder som hørtes ut som en sementblander.

når jeg nevnte hota, så knekker den, i som at det er en knekkelyd og at ting "forskyves" inni der..

Men når jeg tenkte på at knæra (eller det ene kneet) knekker sammen mens jeg går, så er det mer at beinet svikter og at jeg får en knekk.. ikke selve knekke-lyden. Ser nesten ut som om jeg bare snubler helt random, haha!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...