Gå til innhold

Hvorfor røyker/snuser DU?


Gjest ....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte å røyke i en alder av 14 fordi ei eldre venninne sa man gikk ned i vekt av det. Stupid much?

Slutta til jul nå fordi jeg gikk lei.

Snuser nå, det er beroligende, smaker godt. Men merker at jeg begynner å gå lei det og, så slutter vell med det når jeg er ferdi på diett nå.

Men har hørt fra en del kompiser at jeg er den eneste jenta de har sett som ser bra ut med snus, så det er jo nesten grunn god nokk til å fortsette :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så dum at jeg begynte å røyke i svært ung alder. Var hverken på grunn av gruppepress eller annen form for påvirkning, jeg var rett og slett bare veldig nysgjerrig. :meh: Heldigvis har jeg lagt ifra meg røyken, men har snust i langt over ett år. Jeg snuser rett og slett fordi det er godt... Det koster så klart penger og er ikke godt for helsa, men legger jeg ifra meg snusen kommer godterisuget smygende, og i stedet for nikotin blir det sukker, alt for mye fett, dritt mat og det som er. Så holder meg til snusen foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sant!

-1, ikke enig! Syns det er litt turn-off jeg, men det kan jo komme av at jeg ikke er så stor på røyking eller snusing selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1, ikke enig! Syns det er litt turn-off jeg, men det kan jo komme av at jeg ikke er så stor på røyking eller snusing selv.

Jeg tror jeg hadde syntes at det va mandig selv om jeg ikke brukte det selv siden eg har vokst opp med at snus er en mannfolkting :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde INGEN på fitnessbloggen røykte! Jeg smugrøyker når jeg drikker, har eksamen, har mensen eller det er fint vær, eller jeg er stressa. Prøver å gjøre det i smug for meg selv også. Vanskelig å innrømme. Jeg var typisk good girl på barneskolen som gjorde alt riktig så da skulle jeg være litt badass vetdu. Ble ikke avhengig før jeg var rundt femten og har røykt av og på siden det. Når det er sagt så røyker hele slekta med unntak av pappa og broren min, så jeg har alltid knyttet røyk til sommer, sol og ferie. Klarer så og si alltid å slutte når det blir vinter og jul, men begynner igjen til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde syntes at det va mandig selv om jeg ikke brukte det selv siden eg har vokst opp med at snus er en mannfolkting :-P

Har også vokst opp med den tanken selv, men syns fremdeles ikke det er noe særlig. Jeg syns det var det for noen år siden da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg snuser fordi eg syns det er godt. Bedre enn sex, eg får det 24 ganger om dagen og det varer lengre.

:eek: så du snuser cirka hver halv time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, eg bruker ikkje ein boks om dagen. Men eg kunne gjort det viss eg ville. Snusen går i kjeften når eg står opp og blir tatt ut når det er natti. Ikkje samme snusen sjølvsagt, bytter litt utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å røyke fast da jeg leste at røyking ga en mindre sultfølelse og fikk forbrenningen til å gå fortere. Noe som hørtes ut som en drøm for ei med spiseforstyrrelser ;b Etter noen år med røyking, og kommet over spiseforstyrrelsen ville jeg slutte med røyking. Begynte å snuse isteden, da jeg finner nikotin avslappende og godt. Uvane, men er nok litt for glad i nikotin, og vil ikke slutte med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...