Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:eek::cry::cry::cry:

Jeg døde litt på innsiden nå, merker jeg...

Kan du bare slappe av litt så trenger du ikke det. Du skjønte hva det sto. Dette var unødvendig å kommentere synes jeg. Du fremstiller deg som intolerant, og det er mye verre enn å lage en skrivefeil.

Fortsetter under...

:eek::cry::cry::cry:

Jeg døde litt på innsiden nå, merker jeg...

Synes også man skal være litt forsiktig med slike bemerkninger, rett og slett pga dette er ett nettforum, og dermed kjenner man ikke personen som sitter der å skriver. For alt du vet har personen skrivevansker/dysleksi :)

Jeg vet at Prior har 10 eller 15L kanner med ren eggehvite.

Dagligvarebutikker kan jo bestille rett fra Prior, men det er tydeligvis ikke et veldig etterspurt produkt da det ikke er å se i butikkene. Jeg hadde en i familien som jobbet i dagligvare bransjen som fikk tak i slike for meg en periode, det var ikke nevneverdig dyrt eller etter hva jeg kan huske.

Jeg vet at Prior har 10 eller 15L kanner med ren eggehvite.

Dagligvarebutikker kan jo bestille rett fra Prior, men det er tydeligvis ikke et veldig etterspurt produkt da det ikke er å se i butikkene. Jeg hadde en i familien som jobbet i dagligvare bransjen som fikk tak i slike for meg, det var ikke nevneverdig dyrt eller etter hva jeg kan huske.

Hmm.. kan f.eks restauranter bestille rett fra prior? :p

Eller hey, hvis det virkelig finnes, kanskje de har sånt på storcash?:)

Annonse

Hmm.. kan f.eks restauranter bestille rett fra prior? :p

Eller hey, hvis det virkelig finnes, kanskje de har sånt på storcash?:)

Hei,

Jeg har aldri jobbet i den bransjen så det er jeg ikke sikker på, men jeg vil anta at de har muligheten til å gjøre det. Storcash kan være en mulighet, om 10 pers herfra tropper opp og skal ha eggehvite så sier de vel neppe nei?

Om det er på grunn av proteinet, så er det vel strengt tatt mer protein i plommen, samt bra fett, enn i hviten. Selv har jeg sluttet å kaste eggehviter med mindre jeg lager noe jeg ikke ønsker gulfarge på...

Blir ikke mye egg på deff altså.

jo men lurte på om du gjerne kunne si noe mer konkret som adresse hvor man får kjøpt eller lignende :)

Notura på Revetal er hvor jeg pleide å kjøpe mine. Dama sa alltid at de ikke egentlig solgte til privatpersoner. Men når jeg sa jeg kunne ta 10 kanner så var det helt greit.

Revetal - Nortura

Du vil helst ha i oslo regner jeg med?

Notura på Revetal er hvor jeg pleide å kjøpe mine. Dama sa alltid at de ikke egentlig solgte til privatpersoner. Men når jeg sa jeg kunne ta 10 kanner så var det helt greit.

Revetal - Nortura

hehe ja, men hvet ikke om jeg kan kjøpe 10 kanner :D

Annonse

Du kan forhøre deg med din lokale butikk og, de tar inn eggehviter på forespørsel.

Men bare sjekk på prior sine nettsier ang fryste eggehviter på 5l kanner, er jo ikke verre. Eventuelt bare ring.

ok takk for hjelpen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...