Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Elsker rumpetrening! Disse er favoritter, legger de opp 4 forskjellige etter som hva jeg har lyst til.

Bulgarsk utfall, step up, dype knebøy, hip thrust, utfall, markløft, Quadruped hip extension.

Har begynt med en annen øvelse som jeg ikke vet hva heter, men er tung som juling.

Stå på et ben, løfte det andre frem for så å sette seg på huk med det ene beinet, så rett opp igjen. Repetere det man klarer, voooond, men digg!

Trener rumpa tre ganger pr uke.

Jeg trener knebøy front og bak, ben press, strakmark og L curl...har trent det noen uker nå men synes ikke jeg ser forskjell. Trener det bare en dag i uken og lurte på om jeg burde ha med noe av det som er nevnt over?

Kan jeg slenge på bulgarsk utfall feks?

Bulgarsk utfall, hip thrusts i smith-maskin, strakmark, sumo og vanlig knebøy, kettlebell swings, abductor-maskin (sittende langt fremme på setet kjennes denne veldig godt), liggende legcurls. Mye forskjellig egentlig. Varierer etter program og fokus.

Trener glutes/bein en gang i uken. Men blir noen kroppsvekt øvelser og kettlebell swings når jeg har sirkeltrening også. :)

Annonse

Mandag: Rumensk markløft, knebøy og gående utfall samt spark og tøying.

Fredag: Knebøy/markløft i squatmaskinsak, bulgarsk utfall, sumo squat med hantel og utfall enten bakover eller forover alt ettersom.

Har alltid hatt rumpe og lår, men etter at jeg begynte å trene bein to ganger i uken, har ting formet seg enda mer til i løpet av seks uker kanskje :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...