Gå til innhold

Trening i Bergen


Camill84

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en anbefalning på en plass hvor det er greit å trene i Bergen? Jeg er student, og jeg vet at SiB har mange treningssentre, men jeg er alikevell på utkikk etter andre plasser å trene. Det MÅ være litt spinnig timer og andre timer der..

Det kan heller ikke koste skjorta.

Jeg vurderer Sprek og Blid på danmarksplass for da kan jeg innimellom trene med noen andre på andre sprek og blid sentre uten at jeg blir blakk...

Takker for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, et godt spm du stiller.. Men det har seg sånn at jeg har til nå vært medlem der. Og det er greit det, men jeg må et stykke avgårde for å gå på de, med ett unntak som er litt nærme. Men der har de veldig lite tilbud. Jeg er sjenert og flau og liker meg best på gruppetrening eller spinning. Men når de da har et tilbud som er litt lite spesielt nå liker jeg det ikke.

Jeg kan sef reise til byen og andre plasser, men det er stress og føler at jeg vil ha en plass å gå på, ikke sitte og tråle timeplaner for de ulike sentrene. Men det er det billigste, det vil jeg ikke si noe på. Men for en som bor litt utenfor byen og det går ikke buss o.l. til fantoft blir det kronglete. Dårlige argument altså, men når det er tiltak for meg å reise til og fra er det lett for meg å la det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner sprek og blid Danmarksplass. Jeg bor ca 200m fra det senteret, og det er gåavstand til både Årstad, vektertorget, studentsenteret og sib sentrum. Fantofthallen ligger rett ved et bybanestopp, og om du bor i nærheten av danmarksplass er det ikke langt til bybanen :)

Og på VT er både eg og Lysne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse