Gå til innhold

Trening i Bergen


Camill84

Anbefalte innlegg

Det stemmer.. Det er av og til tungt å dra seg ut døra for å dra langt for å trene.. Men det er jo noe av det jeg har planlagt å prøve å endre på nå i sommerferien.. Da har jeg jo 2 måneder som jeg kan bruke på å endre vaner uten å ha studier hengende over meg..

Må si jeg er utrolig takknemlig og positivt overrasket over hvor hyggelige og imøtekommende dere er her inne :) Det varmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hvis du er så ukomfortabel med å trene noe annet enn gruppetimer og spinning, hvorfor ikke spandere på den en treningsveiledning eller en PT time? Da får du et treningsopplegg du kan følge og slipper å føle deg "dum" i møte med apparater og vekter. Jeg har prøvd PT på Årstad og de er kjempeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke spandere på den en treningsveiledning eller en PT time? Da får du et treningsopplegg du kan følge og slipper å føle deg "dum" i møte med apparater og vekter. Jeg har prøvd PT på Årstad og de er kjempeflinke!

Jo, jeg skal se på det.. Nå i sommer er økonomien litt begrenset, men mulig jeg kan klare å få det til.. Men jeg har fått en veninne/bekjent til å vise meg litt apparater i kveld.. Riktignok på et helt annet senter, men hun ville hjelpe meg med et opplegg mot at jeg deltok på spinningstimen hennes først :)

Så får vi se om jeg ordner meg med PT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i viljen på å trene på SiB.. Føler meg ukomfortabel på mitt nærmeste senter som er Årstad og de har et lite tilbud føler jeg.. Jeg bor ganske langt opp mot Montana og nærmeste buss er nr 12 som sneier innom Dannmarksplass.. Dere gjør jo forsåvidt en god jobb med å prøve å overbevise meg..

Jeg er klar over at SiB er det billigste.. Men men, jeg får tenke litt.

Hovedproblemet mitt er vel at jeg er så flau og sjenert at jeg ikke tør å trene noe særlig annet enn gruppetrening på sentrene for jeg føler meg dum inne blant apparater og frivekter. Jeg vet det må til for å nå mine mål, men jeg klarer det bare ikke. Jeg har heller ingen venner som trener på SiB og som gjør annet enn gruppetimer. Men på Sprek og Blid har jeg det...

Hvis du bor ved Montana er det ikke spesielt langt til Fantoft heller. Jeg bor ikke så langt fra deg, og veksler mellom Fantoft og Årstad (sykkel er forresten uvurderlig når man bor her ute). Fantoft er veldig greit hvis man er litt flau, det er mange raringer (utvekslingsstudenter, merkelige dyr) der + at det er lett å gjemme seg bort der. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Prøver å skape litt liv i denne tråden igjen.

Flytter til Bergen i desember, å blir boende der i 1 år. I den forbindelse er jeg på utkikk etter en rå kjellergym ;p

Samt lurer på om det er noe senter eller kultur for å konkurrere?

Mvh kommende bergenser

Det finnes fitnessteam her. Jeg er medlem i Team LiveFit og de har fellestreninger av og til, men de trener vel ikke på noe fast gym..

Hvor skal du bo hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

De har bygget et fint treningssenter på Bergen Tennis Arena i andre etage, dette ligger på Slettebakken rett bak Bergenshallen. 
På dette tidspunktet er det veldig få medlemmer så mye plass, de har også et eget rom for uttøying og slynger på 150 kvm som er fint å kunne trene litt mer privat. 
 

Endret av HenrikST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...