Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, lite spørsmål...

Magerutene er ikke så synlig som jeg skulle ønsket, men i motsetning til de aller fleste mistenker jeg at problemet er at jeg har for lite "volum" på magemusklene... Per nå har jeg vel en fettprosent på ca 11-12% men magemusklene er allikevel ikke så "synlige" som jeg skulle ønsket :p

Noen som har noe ideer på hva som kan være hensiktmessig å gjøre? Enten gå enda mer ned i fett prosent eller trene opp magemusklene? Eller bare punktforbrenne fettet på magen (hvis det i det hele tatt er mulig?) :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8940-mageruter-omvendt-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg også tenker, er ikke veldig gira på å begynne å slanke meg :p Får vel fortsette med det jeg driver med :) Må jeg ned i 5-6-7-% fettprosent da? Er det slik at fettprosenten har alt og si eller har "styrken/volumet" på magemusklene noe å si også?

Annonse

Du ser veldig slank ut, ut i fra profilbildet ditt, så jeg ville lagt meg på omtrent vedlikeholdsnivå i kaloriinntaket, trent god og hard styrke, både på magen og resten av kroppen. Da tror jeg veldig sikkert at du i løpet av noen få måneder vil få både lavere fettprosent, fin sixpack og generelt mer muskelmasse:thumbsup: Du har et veldig fint utgangspunkt! Tenk enkel rekomposisjon og leangaining :)

hvis det viktgste for deg er å få frem magerutene, så må du videre ned i fettprosent. Av bildet ditt ser jeg at du er veldig tynn, så det kan hende du kan fokusere på legge på deg muskler, og så slanke deg etterhvert. Det vil ta lengre tid da

What he said. Du bør legge på deg om du vil ha en maskulin kropp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...