Keegil Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Trenger du å begrunne målet ditt om idealkroppen overfor andre eller for deg selv, og må målet være et middel for å oppnå noe annet som f.eks. sunnhet eller "funksjonalitet i hverdagen"? Jeg har skrevet et kort innlegg på Facebook om temaet. Om idealkroppen og egenverdi – noe litt mer konstruktivt enn "haters gonna hate" | Facebook Harit, sjokkoninja, AdelH og 12 andre 15 Siter
Thess Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Kjempebra skrevet Kjetil. Traff virkelig spiker`n på hodet:thumbsup: Keegil 1 Siter
Imu Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Enig. Jeg forsøker heller ikke å oppnå noe (fra andre). Jeg vil bare trives med kroppen min så lenge jeg har den. Om noen spør hvorfor man trener så mye kan man jo også bare si: jeg liker det. Keegil 1 Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Veldig bra!! Har allerede bestemt meg for og ikke drikke i morgen, eller droppe dietten. Godt med innlegget ditt som ekstra motivasjon! Keegil 1 Siter
Exposure Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Godt skrevet! Minner meg litt om tankegangen i økosofien, spesielt dette med egenverdi. Keegil 1 Siter
Keegil Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Skrevet 17. mai 2012 Godt skrevet! Minner meg litt om tankegangen i økosofien, spesielt dette med egenverdi. Jeg tror du vil finne flere fellestrekk med praxisbegrepet i dydsetikken og dennes idéer om egenverdi og instrumentell verdi, og interne og eksterne goder. Siter
AdelH Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Bra skrevet Og sant.. Jeg skifter veldig fra å synes jeg er bra nok og andre dager så ser jeg den spinkle jenta jeg alltid har vært, og det er tøft. Keegil 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.