Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er bygd for dette klimaet. Glødetråd deluxe.

Fungerer særdeles dårlig på temperaturer på over 25 grader. Fungerer best rundt 5-12 grader.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Frysepinn el grande. En av mange grunner til at jeg begynte med trening, var at jeg håpet det ville gjøre meg varmere, uten at den teorien holdt vann. Har så kalde føtter at tærne mine ser døde ut store deler av året.

Skrevet

Jeg skulle til å skrive at jeg er sånn midt i mellom, men når jeg tenker meg om så går jeg enda med ullsokker i juni..

Fryser vel som oftes, men blir det først varmt ute så forsvinner frosten ut av kroppen og til en viss grad.

Men tror det faktumet at jeg har gått ned i vekt i 1,5 år nå har deler av skylden for at jeg er kald =)

Annonse

Gjest xxxxxx
Skrevet

Frysepinne delux. Alltid kald på hender&føtter, kunne gjerne hatt på meg vanter på stranden innimellom ...

Skrevet

Sånn midt i mellom etter at jeg begynte å trene.

Var en frysepinn før og bodde på et iskaldt sted. Da jeg opplevde -42 var det på tide å flytte til varmere strøk.

Hater å fryse, blir sur og deppa av det :mad:

Skrevet

Jeg takler verken intens varme eller kulde. Jeg blir kvalm og svimmel i badstu, i kulden stivner hender og føtter helt, pluss at jeg blir blå på leppene :p Nå snakker vi ORDENTLIG kulde her da. Generelt vil jeg si at jeg er frysepinn.

Annonse

Skrevet

Samme her Shenjing, men er glad i å boltre meg i varme gode klær om vinteren og med en kopp te el..

Ja, jeg er frysepinn her jeg sitter med ullgenser midt på sommer'n. Ikke at det er sååå varmt nå, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...