Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe en bra diett?


Sporty

Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse meg om noen som er gode på å sette opp dietter? Skulle gjerne kjøpt av Børge på myrevolution siden han gir till mer tilpasset oppfølging mer enn bare "vær så god, her er en diett jeg gir absolutt alle", men det er riimelig dyrt!

Treninga fungerer bra, men jeg kjøper meg gjerne fri all telling på maten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er målet ditt? hvis du vil i konkurranseform, treger du nok en trener, og det koster. Vil du i bikiniform, trenger du nok ikke betale for noe som helst, det er bare å ha et energikontrollert kosthold med mye proteiner og begrenset med karbohydrater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan tipse meg om noen som er gode på å sette opp dietter? Skulle gjerne kjøpt av Børge på myrevolution siden han gir till mer tilpasset oppfølging mer enn bare "vær så god, her er en diett jeg gir absolutt alle", men det er riimelig dyrt!

Treninga fungerer bra, men jeg kjøper meg gjerne fri all telling på maten..

Isabella på myorevolution.no da. I føge Børge er hun bedre til å hjelpe jenter på diett en han selv er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...