Gå til innhold

Hva spiser dere som vil opp i vekt?


AdelH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem vil fort opp i vekt? Da legger du bare på deg unødig fett som kunne vært unngått dersom du endrer tilnærming.

Spis det samme antallet med kalorier hver dag i 1-2 uker (litt lavere på hviledager). Logg alt du spiser på diett.no. Bruk badevekt, fettmålinger og speilet som indikator. Gå først ned i fettprosent, før du deretter legger deg på et moderat overskudd (2-300kcal). Da bygger du biff og slipper deffe. Det beste spør du meg er å kunne holde formen året rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil fort opp i vekt? Da legger du bare på deg unødig fett som kunne vært unngått dersom du endrer tilnærming.

Spis det samme antallet med kalorier hver dag i 1-2 uker (litt lavere på hviledager). Logg alt du spiser på diett.no. Bruk badevekt, fettmålinger og speilet som indikator. Gå først ned i fettprosent, før du deretter legger deg på et moderat overskudd (2-300kcal). Da bygger du biff og slipper deffe. Det beste spør du meg er å kunne holde formen året rundt.

Jeg vil ha litt unødvendig fett så jeg har det å tære på istede for bare musklene.

Formen min klarer jeg fint å holde året rundt, for fett legger seg ikke lett hos meg, men jeg skulle gjerne hatt litt mer selv om det :) Synes det er "tryggere" å ha litt å gå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig fort å legge på seg for mye når man faktisk spiser nok.. Mange som hevder å ha denne magiske forbrenningen men egentlig spiser for lite.

Jeg er veldig glad i havregryn.. Ofte jeg tok en boks cottagecheese, litt havregryn, noe frukt eller syltetøy (kanskje litt vann eller melk hvis det blir tykt), ei skje olje og rett i blendern. Ellers spiste i allefall jeg bare samme maten "offseason" som diett, bare mer av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeldig fort å legge på seg for mye når man faktisk spiser nok.. Mange som hevder å ha denne magiske forbrenningen men egentlig spiser for lite.

Jeg er veldig glad i havregryn.. Ofte jeg tok en boks cottagecheese, litt havregryn, noe frukt eller syltetøy (kanskje litt vann eller melk hvis det blir tykt), ei skje olje og rett i blendern. Ellers spiste i allefall jeg bare samme maten "offseason" som diett, bare mer av det.

Magiske forbrenningen? :p

Ser ikke på den som magisk, og jeg synes ikke det er noe moro at jeg aldri legger på meg(så mye som jeg vil) uansett hvor mye jeg prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magiske forbrenningen? :p

Ser ikke på den som magisk, og jeg synes ikke det er noe moro at jeg aldri legger på meg(så mye som jeg vil) uansett hvor mye jeg prøver ;)

Unnskyldninger.

Hvis du ligger i overskudd, så legger du på deg. om du ikke går opp av 300kcal i overskudd, øker du.

DET ER BARE TULL AT FOLK SIER AT DE IKKE KAN LEGGE PÅ SEG.

Brukte selv den unnskyldningen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...