Gå til innhold

Nyheter om små og store forbedringer på sidene


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei, enkelte av trådene/artiklene er særdeles lange. Kan det legges inn en "til toppen" funksjon i bunnen av nettsiden?

I Fitnessbloggen-logoen på toppen av siden ligger det tydeligvis en hjem-lenke i logoen. Kan det samme legges i det grønne Fitnessbloggen feltet nederst på siden?

Tittelen din - webutvikler kommer virkelig til sin rett - du gjør en fantastisk jobb med å holde forumet rent, oversiktlig og profesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, enkelte av trådene/artiklene er særdeles lange. Kan det legges inn en "til toppen" funksjon i bunnen av nettsiden?

I Fitnessbloggen-logoen på toppen av siden ligger det tydeligvis en hjem-lenke i logoen. Kan det samme legges i det grønne Fitnessbloggen feltet nederst på siden?

Tittelen din - webutvikler kommer virkelig til sin rett - du gjør en fantastisk jobb med å holde forumet rent, oversiktlig og profesjonelt.

Heisann

Takk for det. Det står topp heeeelt nede til høyre i forumet. Skal se om vi kan få det inn på bloggen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siden du ikke har skrevet noe om forbedringene du har gjort på siden nettopp så vil jeg bare si at det ble enormt bra!!

Ganske ironisk at jeg sitter i forelesning i webdesign og vi diskuterer hvilke små forbedringer som kunne vært gjort på diverse sider, så kommer det en forbedring på en av sidene jeg bruker mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke har skrevet noe om forbedringene du har gjort på siden nettopp så vil jeg bare si at det ble enormt bra!!

Ganske ironisk at jeg sitter i forelesning i webdesign og vi diskuterer hvilke små forbedringer som kunne vært gjort på diverse sider, så kommer det en forbedring på en av sidene jeg bruker mest :)

Strong this. Minus forelesningsdelen+hjemme og chiller-delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...