Gå til innhold

Noen som vet om et kosttilskudd/pulver som kan gi mer energi??


ThereseJP

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame som trener og som konstant er på etterskudd på energi og hadde satt pris på om noen viste om no som fungere bra av tilskudd.. Trener 3-4 ganger i uken- så treningen gir energi og overskudd:) Har lavt stoffskifte så dette er noe som følger med sykdommen- men Treningen berger mitt energi overskudd,men skulle gjerne hatt ennå mer energi!! Tips !! Anyone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du kofferintabeletter? Det er påvist å øke prestasjonsevnen og gi mentalt overskudd. Ellers er jo tillskudd som jack3d og Craze, men de er vel på tur å bli ulovlig i hele EU.

Nei, jeg tar ikke koffeintabletter.. Skal sjekk det du jeg- hvor får man kjøpt disse tilskuddene da ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får i deg nok mat da, med all treningen? :)

Ja, gjør det:) Men når man har lavt stoffskifte er man hele tiden av mangel på energi, overskudd og føler seg sliten hele tiden... Men treningen gjør at jeg har energi og overskudd- men går det mer en en dag i mellom treningen må jeg ha påfyll av energi- Å det får jeg i dag ved å tren så mye som jeg gjør, men som nevnt - skulle hatt ennå mer energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei dame som trener og som konstant er på etterskudd på energi og hadde satt pris på om noen viste om no som fungere bra av tilskudd.. Trener 3-4 ganger i uken- så treningen gir energi og overskudd:) Har lavt stoffskifte så dette er noe som følger med sykdommen- men Treningen berger mitt energi overskudd,men skulle gjerne hatt ennå mer energi!! Tips !! Anyone..

Jeg ville heller diskutert med legen din om å øke medisinering. Dama har lavt stoffskifte og behovet for medisinering er jo ikke konstant som du sikkert hvet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville heller diskutert med legen din om å øke medisinering. Dama har lavt stoffskifte og behovet for medisinering er jo ikke konstant som du sikkert hvet. :)

Vet vet, har stått på samme dose i lang tid nå. Å det er ut i fra det jeg vet en høy dose jeg tar, men legen diskuterer jeg alltid med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo være innenfor en viss "grenseverdi", så hvis du fortsatt ikke er det etter at du har begynt på medisinene så SKAL han jo sette deg på høyere dose, uansett. Kan hvertfall ikke forstå noe annet. Dumt om det skal gå utover hverdagen din, for det er jo det det gjør i så fall... Får du se verdiene dine? Jeg får være med å ha kontroll på mine, og synes det er veldig greit...

Kaller det for lykkepillene mine jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo være innenfor en viss "grenseverdi", så hvis du fortsatt ikke er det etter at du har begynt på medisinene så SKAL han jo sette deg på høyere dose, uansett. Kan hvertfall ikke forstå noe annet. Dumt om det skal gå utover hverdagen din, for det er jo det det gjør i så fall... Får du se verdiene dine? Jeg får være med å ha kontroll på mine, og synes det er veldig greit...

Kaller det for lykkepillene mine jeg:p

Jeg ser verdiene mine ja- og skal ta nye prøver på fritt4 og ths snart .. i og med at jeg føler at energien er laber når jeg ikke trener- men kan ikke tren hver dag- har ikke tid eller mulighet for det- som alenemor og 100 % i jobb. Trener 3 og 4 ganger i uka :) å det e fantastisk- ikke bedre lykkemiddel en det- men de dagene jeg ikke trener er formen energimessig og overskuddsmessig- ikke som jeg skulle ønske- føler meg tung i kroppen og lite uthvilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Spirulina fungerer kjempegodt på energien! Når jeg tar det får jeg jevn energi hele dagen, spirulina fra Bio Life og Supernature er gode merker.

Takk for tipset, skal sjekke det ut og se hva jeg velger til slutt:) Mange godte tips jeg har fått:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser verdiene mine ja- og skal ta nye prøver på fritt4 og ths snart .. i og med at jeg føler at energien er laber når jeg ikke trener- men kan ikke tren hver dag- har ikke tid eller mulighet for det- som alenemor og 100 % i jobb. Trener 3 og 4 ganger i uka :) å det e fantastisk- ikke bedre lykkemiddel en det- men de dagene jeg ikke trener er formen energimessig og overskuddsmessig- ikke som jeg skulle ønske- føler meg tung i kroppen og lite uthvilt..

Forstår. Vet dessverre ikke om noe som kan hjelpe, men håper noe av det som er nevnt av de andre hjelper :) Må også bare si at jeg beundrer deg som kommer deg på trening, tross for 100% jobb, alenemor, OG har tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår. Vet dessverre ikke om noe som kan hjelpe, men håper noe av det som er nevnt av de andre hjelper :) Må også bare si at jeg beundrer deg som kommer deg på trening, tross for 100% jobb, alenemor, OG har tretthet.

Takk takk så mye:) Jeg må vet du, for å få energi og overskudd + pluss at det e viktig med kvalitetstid som jeg kaller det:)

Å sønnen min trenger en frisk, sterk, sunn og energisk mamma med overskudd- så treningen gjør at jeg kan være en slik mamma:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...