Gå til innhold

Litt knaske syk?


Sussi90

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som ofte blir knaske syk spesielt på kvelden visst jeg slapper av foran tv. Prøver å kutte ut så mye snop som mulig og bytte dette ut med gulerot og agurk men det kan bli litt kjedelig i lengden.

Derfor lurer jeg på hva dere spiser når dere har lyst på noe godt men samtidig sunt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg spiser dent eller lakerol lakris. sukkerfritt og inneholde veldig lite kalorier samt sluker søt suget.

og så drikker eg pepsi max.

Viss ikkje det hjelper tar eg en frukt. eller som Terje litt kesam eventuelt en skyr.

Prøver å ikke drikke Pepsi max da dette ikke er så bra å drikke for de som ikke har diabetes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager mousse av stivpiskede eggehviter, sukrinmelis, skyr, gelatin og bær :)

Kesam, funlight saft, bær/frukt og mose sammen. Hjelper alltid :)

Pleier av og til å ha Kesam eller cottage cheese sammen med naturell yoghurt og fun saft, men neste gang skal jeg prøve med litt bær. Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke drikke Pepsi max da dette ikke er så bra å drikke for de som ikke har diabetes :)

Hvorfor er det ikkje så bra å drikke Pepsi max?

Det slukker vertfall sukkersuget mitt.

Eg drikker nok i overkant alt for mye pepsi max. men det er grunnet at eg nå går på diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke drikke Pepsi max da dette ikke er så bra å drikke for de som ikke har diabetes :)

Er vel like ille for de som har diabetes som for andre :p Hehe..

En ting du kan gjøre: Legge middag, og flere måltid til den tiden enn tidligere på dagen. Da har du alltid noe skikkelig mat å spise på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser lite ila. hele dagen og masse middag (a la PF) sånn at jeg er skikkelig mett om kvelden, det hjelper. Men det hjelper ikke nok... Derfor spiser jeg nesten hver kveld en stoor skål med bringebær (ca 50-60 kcal) og litt krem laget med lettere fløte, litt natreen og litt stevia (english toffee er nydelig)(ca 100 kcal). Føler jeg maser veldig om disse bringebærene mine, men det er sååååå godt. Jeg liker ikke kesam, derfor krem til. Mager kesam er selvfølgelig enda sunnere. Og av og til baker jeg fiberrike boller, ikke like sunt, men masse fiber og veldig mettende :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppkutta frukt

cottage cheese most med frosne bær og søtning (smaker is!)

fun light gele med skummet melk og stevia vanilla creme (smaker vaniljesaus)

cottage cheese med syltetøy

grønnsaker med kesamdipp (kesam med krydder eller dippmix- den vanlige kesamen er best- ikke mager)

cottage cheese med valden farms kcalfrie sjokodipp

fryste bringebær med kanel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cherrytomater

Jeg har det sånn at om lørdagskvelden må jeg ha noe jeg kan tygge, og ta en og en av. En skål med kesam e.l. hjelper ikke. Det er ikke søtsmaken som er det viktige, det er bevegelsen av hånden frem og tilbake til snopeskålen og følelsen av å tygge en liten ting som er det jeg hovedsaklig er avhengig av :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fit91
Hvorfor er det ikkje så bra å drikke Pepsi max?

Det slukker vertfall sukkersuget mitt.

Eg drikker nok i overkant alt for mye pepsi max. men det er grunnet at eg nå går på diett.

Jeg drikker pepsi max til alle måltider:/ Noen ganger funlight bringebær til frokost.. Drikker vann gjennom hele dagen selvfølgelig, men skulle så absolutt vært flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...