Gå til innhold

iPhone & Android app's som gjør kostholdsoversikten til en drøm!


Anbefalte innlegg

Heisann,

Ser det er flere her inne som bruker online dagbøker og diverse programmer på PC eller MAC.

Jeg bruker en app på telefonen som heter ShapeUp som viser alt du trenger å vite om hva du putter i deg i løpet av dagen, også er det veldig fint at man kan legge inn oppskrifter i app'en også så du ser hvor mye proteinkaka eller lefsene dine inneholder ;)

Sikkert mange som bruker allerede, men sikkert mange som ikke gjør det heller ^^

http://itunes.apple.com/us/app/calorie-counter-shapeup-club/id286906691?mt=8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd drøssevis med forskjellige apper, logging på pc, xml ark, penn og papir med kalkulator...

Men denne har jeg nå brukt over en good stund, og overrasker meg stadig! Utrolig mange norske matvarer og ikke minst lett å legge inn sine egne! Jeg har gold membership som koster stusselige 200 kr for et helt år, som jeg ikke syns er mye for å ha litt oversikt på farta ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kan man legge inn egne matvarer om de ikke finnes i oversikten ? :)

Jepp! I tillegg kan man lagre måltider slik at man slipper å legge til hvert "komponent" for hver gang. Hvis du logger inn på hjemmesiden kan man også definere mål i form av makroer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også myfitnesspal og synes det er veldig enkelt og greit, spesielt etter og ha brukt det en stund da de matvarene du ofte bruker legger seg på en egen liste så det blir veldig lett og finne dem. Logger et måltid på bare få sekunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også myfitnesspal og synes det er veldig enkelt og greit, spesielt etter og ha brukt det en stund da de matvarene du ofte bruker legger seg på en egen liste så det blir veldig lett og finne dem. Logger et måltid på bare få sekunder

Nice:) Jeg spiser så å si det samme vær dag så er ikke så viktig å logge alltid, men tenker det må være greit å ha med på ferie for å "kontrollere" at overskudded ikke blir for stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...