Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Einebær, knuste

Laurbærblad

Paprika

Piri Piri(sterkt)

Tandoori masala

Spisskummen

Salvie

Fenikkel

Karve

Muskat

Dill

Glattpersille

Sitrongress (fersk)

Jeg finner ikke Black Boy sin Piri Piri noen plass lenger :cry: Fant Hindu sin,men den er jo ikke i nærheten så sterk en gang! Hjertet mitt gråter hver gang jeg lager mat.... :p

Jeg finner ikke Black Boy sin Piri Piri noen plass lenger :cry: Fant Hindu sin,men den er jo ikke i nærheten så sterk en gang! Hjertet mitt gråter hver gang jeg lager mat.... :p

Hvis du vil ha noe virkelig sterkt kan du bruke ghost pepper bumps, som er laget av Bhut jolokia, en av verdens sterkeste chilityper, jeg bruker 6 flak til en hel pai og da svir det på leppene. Hvis ikke har innvandrerbutikker en type liten fersk chili, piri, som er supersterk. Chilien på butikken er paprika i forhold.

Sier bare

[ATTACH=full]26669[/ATTACH]

Jeg gleder meg til og spise, det er såååå digg!! White cheddar på salat, parmesan & garlic på brokkoli, sour cream and onion i kesamen som dressing og whsikfheokfldlvddd:wub:

Hvor får man kjøpt disse henn:D?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...