Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Nykvernet Sort pepper, både toastet og rå.

Maldonsalt

Fersk Timian

Fersk Rosmarin

Fersk Hvitløk

Sriachasaus

Worchestershiresaus

Sitronsaft

Limesaft

Sukker

Rød-/Hvitvinseddik

Honning

Balsamicoeddik

Gjest xxxxxx
Skrevet

Favoritten på kjøtt og kylling om dagen er røkt paprika. Felte nesten en tåre da jeg tok siste biten av biffen i går:cry:

Annonse

Skrevet

Paprika

Løkpulver

Hvitløkspulver

Pepperblanding

Curry

Chilli

Kanel

Kardemomme (Santa Maria - de andre er ingenting i forhold)

Ingefær

Muskat

Seltin salt

+ kernels seasoning: Cheddar, BBQ, Parmesan & Garlic og Chocolate :)

Og selvsagt vaniljefrø :D

Skrevet
Einebær, knuste

Laurbærblad

Paprika

Piri Piri(sterkt)

Tandoori masala

Spisskummen

Salvie

Fenikkel

Karve

Muskat

Dill

Glattpersille

Sitrongress (fersk)

Jeg finner ikke Black Boy sin Piri Piri noen plass lenger :cry: Fant Hindu sin,men den er jo ikke i nærheten så sterk en gang! Hjertet mitt gråter hver gang jeg lager mat.... :p

Skrevet
Jeg finner ikke Black Boy sin Piri Piri noen plass lenger :cry: Fant Hindu sin,men den er jo ikke i nærheten så sterk en gang! Hjertet mitt gråter hver gang jeg lager mat.... :p

Hvis du vil ha noe virkelig sterkt kan du bruke ghost pepper bumps, som er laget av Bhut jolokia, en av verdens sterkeste chilityper, jeg bruker 6 flak til en hel pai og da svir det på leppene. Hvis ikke har innvandrerbutikker en type liten fersk chili, piri, som er supersterk. Chilien på butikken er paprika i forhold.

Skrevet
Sier bare

[ATTACH=full]26669[/ATTACH]

Jeg gleder meg til og spise, det er såååå digg!! White cheddar på salat, parmesan & garlic på brokkoli, sour cream and onion i kesamen som dressing og whsikfheokfldlvddd:wub:

Hvor får man kjøpt disse henn:D?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...