nano Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 MSG? Monosodium glutamate eller natriumglutamat (smaksforsterker) = himmel på jord. MEvsME 1 Siter
MEvsME Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Monosodium glutamate eller natriumglutamat (smaksforsterker) Ahaaa... takk:) Siter
VegarL Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Sett bort i fra Maggijuicychicken krydderene så bruker jeg "chicken and steak" krydder på ALT Siter
CaraMella Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Kyllingen har iafl aldri knullet så mye i munnen, enn etter med Maggi Jucy Chicken!! VegarL og Li na 2 Siter
Marte H Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Krydderblanding, sitronpepper og gressløk finner du på nesten all mat jeg lager:) Siter
VegarL Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Kyllingen har iafl aldri knullet så mye i munnen, enn etter med Maggi Jucy Chicken!! Siter
Aurelius Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Nykvernet Sort pepper, både toastet og rå. Maldonsalt Fersk Timian Fersk Rosmarin Fersk Hvitløk Sriachasaus Worchestershiresaus Sitronsaft Limesaft Sukker Rød-/Hvitvinseddik Honning Balsamicoeddik Siter
Michiko Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Einebær, knuste Laurbærblad Paprika Piri Piri(sterkt) Tandoori masala Spisskummen Salvie Fenikkel Karve Muskat Dill Glattpersille Sitrongress (fersk) Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Favoritten på kjøtt og kylling om dagen er røkt paprika. Felte nesten en tåre da jeg tok siste biten av biffen i går:cry: Siter
kills Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Paprikakrydder Curry, ekstra sterk Hvitløkspulver Garlic pepper Black pepper Alt fra Santa Maria, og funker til det meste. Siter
InaL Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Paprika Løkpulver Hvitløkspulver Pepperblanding Curry Chilli Kanel Kardemomme (Santa Maria - de andre er ingenting i forhold) Ingefær Muskat Seltin salt + kernels seasoning: Cheddar, BBQ, Parmesan & Garlic og Chocolate Og selvsagt vaniljefrø Siter
FrkVil Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Einebær, knuste Laurbærblad Paprika Piri Piri(sterkt) Tandoori masala Spisskummen Salvie Fenikkel Karve Muskat Dill Glattpersille Sitrongress (fersk) Jeg finner ikke Black Boy sin Piri Piri noen plass lenger Fant Hindu sin,men den er jo ikke i nærheten så sterk en gang! Hjertet mitt gråter hver gang jeg lager mat.... Siter
Michiko Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jeg finner ikke Black Boy sin Piri Piri noen plass lenger Fant Hindu sin,men den er jo ikke i nærheten så sterk en gang! Hjertet mitt gråter hver gang jeg lager mat.... Hvis du vil ha noe virkelig sterkt kan du bruke ghost pepper bumps, som er laget av Bhut jolokia, en av verdens sterkeste chilityper, jeg bruker 6 flak til en hel pai og da svir det på leppene. Hvis ikke har innvandrerbutikker en type liten fersk chili, piri, som er supersterk. Chilien på butikken er paprika i forhold. Siter
Trrrtrrr Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Sier bare Jeg gleder meg til og spise, det er såååå digg!! White cheddar på salat, parmesan & garlic på brokkoli, sour cream and onion i kesamen som dressing og whsikfheokfldlvddd:wub: kills og Krie 2 Siter
Half Pint Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Sier bare [ATTACH=full]26669[/ATTACH] Jeg gleder meg til og spise, det er såååå digg!! White cheddar på salat, parmesan & garlic på brokkoli, sour cream and onion i kesamen som dressing og whsikfheokfldlvddd:wub: Hvor får man kjøpt disse henn:D? Siter
Trrrtrrr Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Hvor får man kjøpt disse henn:D? Jeg kjøper mine i Sverige, men jeg har sett dem på noen Meny-butikker og på kinoer rundt omkring Siter
Half Pint Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jeg kjøper mine i Sverige, men jeg har sett dem på noen Meny-butikker og på kinoer rundt omkring Da skal jeg på jakt på meny i mrg:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.