Gå til innhold

Loggføring av måltider


CaraMella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 gram karbohydrat = 140 kcal

Sikker på at du sammenlikner gram mot gram og kcal mot kcal?

Diett.no finner jeg ganske korrrekt, men har funnet noen feilverdier i enkelte av de brukeropplastede matvarene.

Haha, det forklarer nok saken.. Jeg så bare nederst under "mine mål".

Men jeg er litt nysgjerring,:) på hva de fleste her bruker av sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt å bruke Diett.no, føler den stemmer ganske bra overens med det jeg spiser.

Det eneste jeg irriterer meg over nå er at det står 125gr stk på laksen min, men ved en test veiing manglet det en god del, Nærmerer 105 og 110 gr en nevnte 125.. grr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg irriterer meg over nå er at det står 125gr stk på laksen min, men ved en test veiing manglet det en god del, Nærmerer 105 og 110 gr en nevnte 125.. grr!

Det er vel ikke diett.no sin skyld? Er jo litt vann i en laksefilet også, så om litt har dunstet bort er det kanskje likevel proteiner tilsvarende 125 gram ;)

Egentlig burde man tatt en analyse av all maten man spiser for å være på den sikre siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke diett.no sin skyld? Er jo litt vann i en laksefilet også, så om litt har dunstet bort er det kanskje likevel proteiner tilsvarende 125 gram ;)

Egentlig burde man tatt en analyse av all maten man spiser for å være på den sikre siden :D

Nei som jeg nevner er det den dumme pakinga som lover for mye ;) Jeg målte den i fryst tilstand.. Og da veide den ikke opp mot det som sto på pakken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...