palb Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hei! Jeg har trent gjevnt i to år og ønsker nå å prøve meg seriøst med bodyfitness. Er det noen her inne som kan gi meg råd og hvor jeg kan få hjelp til å få satt opp et personlig kostholdsprogram og/evt. treningsprogram? Håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ikke for å fornærme deg, men bodyfitness er for kvinner.. Utifra bildet ditt ser du ut som en mann? Kecksminator og GrommiZ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palb Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Hehe, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Tenker du på atlethic fitness? Der man har roing, dips + fysikkrunde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palb Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Jeg er ikke så kjent med de ulike formene for fitness. Tenkte i første omgang opplegg for vanlig fitness, men er veldig glad i chins og dips(favorittøvelser). Vet du om hvem jeg kan kontakte for å komme i gang med et ordentlig opplegg? Synes det er vanskelig å finne ut hva som er "rett" mtp kosthold spesielt. Og når jeg ikke har et fast program å følge, så skeier jeg ut for ofte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Du mener bodybuilding?Atletisk fitness for menn?Nm bodybuilding og fitness? Fanes vel bodyfitness for menn før:)Men at du vil stille i et eller annet altså..jeg ønsker det samme selv i fremtiden men har lite å komme med enda...håper du får noe gode svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Det er dessverre ingen fitnessklasse for menn i Norge, eller resten av Europa som jeg er kjent med. Det er atlethic fitness, classic bodybuilding og bodybulding for menn og atlethic fitness, bodyfitness(min klasse), classic bodybuilding og bodybulding for kvinner. Sjekk ut www.nkf-ifbb.no for info samt klubber du kan kontakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palb Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Okei! Takk for svar Therese. Ønsker nok å rette treningen mot atlethic fitness etter å sjekket det ut, men bor i Nord-Norge, så får ikke meldt meg inn i noe klubb. Kanskje det er noen andre her som kan hjelpe meg videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Okei! Takk for svar Therese. Ønsker nok å rette treningen mot atlethic fitness etter å sjekket det ut, men bor i Nord-Norge, så får ikke meldt meg inn i noe klubb. Kanskje det er noen andre her som kan hjelpe meg videre! Du kan jo melde deg inn en klubb selv om du bor i Nord-Norge, men du må bare belage deg på å reise litt innimellom Det er ikke sånn at man er dømt til å aldri stille i fitness fordi man bor i nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenH Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke meningen å kuppe tråden her, men hva gjør man hvis man bor langt borte mht poseringstreninger o.l. da? Jeg har lyst til å stille i BF, men det er ikke så stort miljø for det her i Bergen har jeg forstått. Så er veldig usikker på hva jeg burde gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke meningen å kuppe tråden her, men hva gjør man hvis man bor langt borte mht poseringstreninger o.l. da? Jeg har lyst til å stille i BF, men det er ikke så stort miljø for det her i Bergen har jeg forstått. Så er veldig usikker på hva jeg burde gjøre Ikke stort miljø for det i bergen?Jeg trodde alle de store byene hadde sånn noenlunde jeg..finnes jo mange treingssentere,,,noen må jo ha et slikt miljø skal en tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenH Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke stort miljø for det i bergen?Jeg trodde alle de store byene hadde sånn noenlunde jeg..finnes jo mange treingssentere,,,noen må jo ha et slikt miljø skal en tro.. Tenkte det fordi jeg bare fant en klubb i Bergen, mens på østlandet var det masse klubber! Men ja, fant en klubb, så no worries! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 tja..for de som tenker på avstand da;p så var det ei flott dame som debuterte i BF nå i vår.. Hu bodde i bodø og reiste til oslo ett par ganger under dietten for å få hjelp med posering og alt det Ser jo at det kan bli dyrt, men hvis man prøver å legge av litt og litt så fins det alltid en klubb man har råd å reise til som kan hjelpe deg. MarenH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Tenkte det fordi jeg bare fant en klubb i Bergen, mens på østlandet var det masse klubber! Men ja, fant en klubb, så no worries! Bra for jeg bor også i bergen og kjedelig at d ikke skal finnes noe miljø liksom:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenH Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Bra for jeg bor også i bergen og kjedelig at d ikke skal finnes noe miljø liksom:p Ååå, hvor i Bergen da? Hvor trener du? Har du også tenkt til å stille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ååå, hvor i Bergen da? Hvor trener du? Har du også tenkt til å stille? Jeg bor litt utenfor,heter hjelteryggen Planene er å stille en gang ja,men må en de avflesking til først,så blir vel to -tre år til enda tenker jeg:) Men synd om det skal finnes så lite muligheter i svære bergen og omegn:/ Jeg trener hjemme jeg=) Planen er å melde meg inn på et senter når jeg vet hvor jeg skal bo,skal snart flytte:P Når tenker du å stille? Det går jo an å være medlem av en klubb et annet sted...feks er jg opprinnelig fra trheim og er der to gangr i mnd ca...så der har jeg muligheter..og det går for de fleste med prioriteringer å reise til en annen by nå og da...stress med fly men...hva gjør man ikke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenH Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg bor litt utenfor,heter hjelteryggen Planene er å stille en gang ja,men må en de avflesking til først,så blir vel to -tre år til enda tenker jeg:) Men synd om det skal finnes så lite muligheter i svære bergen og omegn:/ Jeg trener hjemme jeg=) Planen er å melde meg inn på et senter når jeg vet hvor jeg skal bo,skal snart flytte:p Når tenker du å stille? Det går jo an å være medlem av en klubb et annet sted...feks er jg opprinnelig fra trheim og er der to gangr i mnd ca...så der har jeg muligheter..og det går for de fleste med prioriteringer å reise til en annen by nå og da...stress med fly men...hva gjør man ikke da? Tenker kanskje å stille høsten 2013 Ja, det går jo selvfølgelig ann! Litt mer stress selvfølgelig, men vi får se hva jeg gjør Metal_Barbie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubenevo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Er interresert i det samme! har noen et program for sånn fitness? Frøken Svisdal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.