Gå til innhold

Ned i fettprosent


anniss

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen bra tips for å gå ned i fettprosent, uten å miste muskelmasse?

Jeg veier ca. 58 og er 170 cm høy, og har ikke spesielt mye fett på kroppen. Men jeg ønsker å få fettprosenten litt ned, slik at musklene vises bedre.. Har bare ikke helt kontroll på hvordan jeg skal gå frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på de syltynne modellene i victoria secrets. Ser du muskler?

Ikke for å være stygg, men med den høyden og så lav vekt tror jeg ikke du har masse muskler, og heller ikke masse fett.

Gå heller på vedlikeholdskosthold, og tren styrke 2-3 ganger i uka. Hvis jeg bommer stygt her, så korriger meg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta di er ikke høy i forhold til høyden din. Jeg er like høy og veier 60 kg. Det et også lite..

Jeg lurer veldig på hvordan kostholdet ditt er? Kan du skrive litt hvordan du spiser og hvor mye?

Spiser du mye godteri o.l?

Kostholdet har veldig mye å si.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si jeg har et normalt kosthold. Jeg prøver å få i meg mye proteiner, og spiser derfor endel kesam, kylling, rent kjøtt,egg osv. Men jeg spiser mye karbohydrater også (f.eks. pasta, poteter, osv..).

Jeg spiser kun godteri på fredag og lørdag, men da spiser jeg endel. Og jeg vet at det er en del dager jeg mest sannsynlig spiser for lite, enten fordi jeg ikke får tid, eller at jeg rett og slett bare ikke orker så mye.

En typisk dag kan bestå av f.eks.:

Frokost: En halv boks kesam med jordbær, bringebær eller eple.

Lunsj: Grov baguett med eggerøre og laks, eller 2-3 egg med paprika eller tomat ved siden.

Middag: En kyllingfilet med potetbåter og litt mais eller brokkoli.

Kvelds: En halv boks kesam + 2 egg. (Hender at kveldsmaten blir glemt fordi jeg ikke er hjemme eller ikke er sulten. Og ja, jeg vet jeg bare burde presse det i meg)

Når jeg skriver dette ned så følte jeg nesten det så litt lite ut.. Men dere må ikke få intrykk av at jeg vil spise lite, for er det noe jeg ønsker så er det heller å legge på meg et par kilo og bygge mer muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...