Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Målet. Tanken på hvorfor jeg gjør dette, hva gevinsten er. Får likevel mongocravings på alt mulig rart iblandt, da er det bare å kaste seg over farrisen, tyggis og masse, masse te. Likevel, av og til er det helt håpløst, som når man har nybakt brød i huset o.l. Om man virkelig ikke klarer å stå i mot, ta en bit eller to og ikke tenk mer over det. Om man ikke skal i sceneform er det ikke sånn at jorda går under om man failer èn dag :)

Jeg trenger råd om hvordan jeg kan opprettholde motivasjon under en diett-periode. Hvordan klarer dere å komme dere på trening og samtidig være sulten som fy? Hva holder dere borte fra "ulovelig" mat under dietten?

jeg spiser etter Periodisk Faste, og trener som regel etter å ha fastet i 15 timer. Det er ikke noe stress å trene selv om du er sulten, du blir vant med det

Annonse

1: Ikke bli sulten som fy

2:Hvilken mat er 'ulovelig'?

I dag for eksempel dro jeg på butikken for å handle kylingfilet og da jeg gikk inn døren kjente jeg en sykt god vaffel-duft møte nesen min! :blush: Vanskelig å la være å kjøpe godt duftende bakverk, men jeg klarte det heldigvis denne gangen. Er også ekstremt glad i Tines iskaffe, som også kan være et vanskelig produkt å kvitte seg med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...