Jump to content

DerrickRose

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. Må nesten begrense meg til 7-9 tusen.
  2. Jeg har planer om å kjøpe et hjemmetreningsapperat som hjelper mot kaloriene, og min personlige erfaring er at trimsykkel er det som fungerer best. Men nå er ikke jeg så vant til tredemølle, så lurte på om det er noen her med god erfaring eller kunnskap på begge deler. Det har seg nemlig sånn at jeg elsker en trimsykkel 3T Rosten i Trondheim har, men de begynner å kutte ned på disse til fordel for tredemølle og andre kondisjonsapparater. Og det kan også virke som butikker selger færre og færre trimsykkler, og heller går for tredemøller. Har surfet og sett på en del forskjellige nettbutikker, deriblant xxl, som selger ganske moderne tredemøller med funksjon for MP3-spillere og annet fancy-tillegg, mens trimsykklene ser ekstremt dølle ut og har sjeldent fancy utstyr med seg. Så er det noen her som anbefalninger til produkter av kondisjonsapparater, og er det noen som har meninger om hvilke av disse som forbrenner kalorier best?
  3. I dag for eksempel dro jeg på butikken for å handle kylingfilet og da jeg gikk inn døren kjente jeg en sykt god vaffel-duft møte nesen min! Vanskelig å la være å kjøpe godt duftende bakverk, men jeg klarte det heldigvis denne gangen. Er også ekstremt glad i Tines iskaffe, som også kan være et vanskelig produkt å kvitte seg med.
  4. Er det noen seksjon på forumet hvor jeg kan skrive om både dietten og treningsplanene min for å få tilbakemeldinger? Er ny her og litt forvirret, ellers et veldig fint forum!
  5. Jeg trenger råd om hvordan jeg kan opprettholde motivasjon under en diett-periode. Hvordan klarer dere å komme dere på trening og samtidig være sulten som fy? Hva holder dere borte fra "ulovelig" mat under dietten?
  6. Ok, hva er det som har noe å si da? Jeg spiser bare mat som er under 5% fett og karbo, som artikkelen sier. Og det står at man må miste 7000 kcal for å gå med en kilo fett. Derfor tenkte jeg at med 2000 i underskudd ville være bra. Hvis jeg har misforstått noe håper jeg du kan forklare det for meg - jeg er her for å lære.
  7. Ja, føler jeg har satt meg ganske godt inni det. I forhold til vekten og høyden min er det et underskudd på 2000 kcal så vidt jeg forstår. Noe som virker som en ganske bra framgang?
  8. Utifra det de matematiske ferdighetene mine har klart å regne ut trenger jeg 3300 kcal hver dag for å opprettholde vekten jeg har i dag, er det da uansvarlig å gå på PSMF-diett med daglig inntak på 1300 kcal over en periode på 3 mnd? Og burde jeg ha dager med "oppkarbing" eller hva det kalles? Hvor ofte/mye?
  9. Jeg har lite peiling på det der, men det finnes jo et hav av energi-drikker som kanskje kunne vært noe? De fleste har sikkert ganske høyt sukkerinnhold, men det finnes også sukkerfrie varianter, deriblant en Red Bull-sak. Er mange som finner en fin overgang i å gå fra sukkerbrus til sukkerfribrus også. Det har absolutt ikke samme smaken, men det smaker ikke dritt heller.
  10. Jeg er så usikker på hvor store måltider jeg skal spise. Jeg er 186 høy og veier antakelig rundt 120 kg, og jeg satte opp en diettplan som var lik den man finner her http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ (et stykke ned i artikkelen). Men til tross de samme mengdene er jeg ekstremt sulten. Er det noen som vet hvordan jeg kan kalkulere hvor mye jeg skal spise, eller har noen tips?
  11. Hei, jeg er sikkert en av mange som ble inspirert av FHM-artikkelen. Jeg har prøvd å satt meg inn i kostholdet det innebærer, og har kjøpt inn kyllingfilet og salat. Prøvde Cottage Cheese, men det smaker balle, og har forsøkt med reker og kyllingkjøttdeig også. Men så langt er det bare filet og salat som fungerer, og fisk er vel også et alternativ. Jeg ser altså etter råd til måltider som fungerer med denne dietten. Jeg er 186, og antakelig rundt 120 kg, jeg er vant med trening, og var veldig opptatt av det før, men diett er noe jeg ikke er vant med. Jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg er ekstremt sulten etter å ha spist rundt 250-300 gram filet og salat ved siden av, er det normalt å gå sulten under PSMF? Posjonene ser jo ganske store ut, så kan ikke skjønne hvorfor jeg blir mett av to brødskiver, men er sykt sulten etter 300 gram kylling, mulig det er noe psykisk inn i bildet som slår inn under ordet "diett". Og det å gå sulten og samtidig trene går som regel helt greit? Tusen takk for alle svar!
×
×
  • Create New...