Gå til innhold

Jenter: Sjokolade DEN uka av måneden?


Sky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så selektiv som jeg er, tror jeg at jeg følger den noen sier her, kutter ned på andre ting og spiser sjokoladen :p

Ja, bare man holder litt styr på hvor mye/ofte det skjer, er det helt realistisk at det ikke skal ødelegge spesielt mye om man holder det innenfor fornuftige mengder. I denne artikkelen skrev Asle Bøe mye bra om akkurat det med utskeiing og fremgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare man holder litt styr på hvor mye/ofte det skjer, er det helt realistisk at det ikke skal ødelegge spesielt mye om man holder det innenfor fornuftige mengder. I denne artikkelen skrev Asle Bøe mye bra om akkurat det med utskeiing og fremgang :)

Takk for link :) Spiste to biter mørk sjokolade og vips er suget borte, så det skulle ikke så mye til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det, to fantastiske biter mørk sjokolade! Nå legger jeg sikkert på meg førti kilo over natten, jaggu bra jeg har trent i dag :p

det som skjer nå er at dine insulinnivåer øker dramatisk -> øker fettlagring. 1 gram karbs binder +-3g vann. U do the math! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det sitter bare i hodet! Hvis du spiser den sjokoladen du virklig har så lyst på.. Hvordan føler du deg etter på?! Jeg føler meg ihvertfall dritt, ingenting ble bedre! ;P Jeg uner meg ting, men ikke i ukedagen!! I ukedagene blir det smoothier, cottage cheese og bær, stekt eple med kanel og sukrin (veldig godt), også drikker jeg alltid masse te!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...