Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så selektiv som jeg er, tror jeg at jeg følger den noen sier her, kutter ned på andre ting og spiser sjokoladen :p

Ja, bare man holder litt styr på hvor mye/ofte det skjer, er det helt realistisk at det ikke skal ødelegge spesielt mye om man holder det innenfor fornuftige mengder. I denne artikkelen skrev Asle Bøe mye bra om akkurat det med utskeiing og fremgang :)

Ja, bare man holder litt styr på hvor mye/ofte det skjer, er det helt realistisk at det ikke skal ødelegge spesielt mye om man holder det innenfor fornuftige mengder. I denne artikkelen skrev Asle Bøe mye bra om akkurat det med utskeiing og fremgang :)

Takk for link :) Spiste to biter mørk sjokolade og vips er suget borte, så det skulle ikke så mye til :)

Annonse

Har gjort det, to fantastiske biter mørk sjokolade! Nå legger jeg sikkert på meg førti kilo over natten, jaggu bra jeg har trent i dag :p

det som skjer nå er at dine insulinnivåer øker dramatisk -> øker fettlagring. 1 gram karbs binder +-3g vann. U do the math! hehe

det som skjer nå er at dine insulinnivåer øker dramatisk -> øker fettlagring. 1 gram karbs binder +-3g vann. U do the math! hehe

Kan hende, bare legge seg ned å dø nå da sikkert, verden klapper sammen og en to måneders diett rasert, damn life ^^

Jaaa, det sitter bare i hodet! Hvis du spiser den sjokoladen du virklig har så lyst på.. Hvordan føler du deg etter på?! Jeg føler meg ihvertfall dritt, ingenting ble bedre! ;P Jeg uner meg ting, men ikke i ukedagen!! I ukedagene blir det smoothier, cottage cheese og bær, stekt eple med kanel og sukrin (veldig godt), også drikker jeg alltid masse te!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...