Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Annonse

Eg arbeider innanfor oljå, nærare bestemt boring - og der er det eit heilt spesielt språk...

Men eg reagerte likevel litt i dag når denne teksten dukka opp på eit observasjonskort frå helga:

post-28967-14440988515251_thumb.png

Eg har ikkje snøring på kva det betyr, og eg har absolutt ingen plan om å spørra! :eek:

Eg arbeider innanfor oljå, nærare bestemt boring - og der er det eit heilt spesielt språk...

Men eg reagerte likevel litt i dag når denne teksten dukka opp på eit observasjonskort frå helga:

[ATTACH=full]150975[/ATTACH]

Eg har ikkje snøring på kva det betyr, og eg har absolutt ingen plan om å spørra! :eek:

Jobber som oversetter og gjør mye oppdrag for sånne som deg i oljå. Så har litt ressurser:

Donkey's dick

A slim long rubber tube like bladder used on the inside of a pressure sensor

Also a long stout flexible rubber used on the end of logging tools as a guide in open hole (Ha!)

[ATTACH=full]150975[/ATTACH]

Så da har du sett erection of derrick, powered mousehole, greasy nipple osv?

Annonse

Jeg føler jeg trenger å se dette på youtube, mange ganger, vet du hva det er fra ?

Dessverre. Men la meg sjekke om jeg finner klippet eller en kilde.

EDIT for SUCCESS!

Her er klippet. Vår helt kommer inn rundt 49:00. I dette programmet kommer det også en annen PT som har gått runden på nettet med sitt herlige ansiktsuttrykk da en litt tyngre dame kommer med visse utsagn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...