Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan starte med å kutte ut brød, og øke proteinmengden i kosten din. Utenom det, kjøp deg en vekt og vei alt du spiser i en uke. Da mener jeg ALT. Du blir fort overasket over hvor mange kalorier du spiser ;) Om du ikke har kjøkkenvekt koster de

150 kr på clas olhson. 150 kr er ikke en dyr pris å betale for six packen ;)

finnes vekt på europris av alle ting også, 99 kr betalte jeg for den. Veier opp til 2 kg. BILLIG :)

Mulig du sier noe, men kan ikke selv føle, eller har heller ikke fått høre spesielt at jeg har blitt noe slankere i frontpartiet, da det som regel er der jeg ønsker å bli slankere. Så skal prøve å se hvor mye det vil hjelpe om jeg legger om kostholdet stort!

Det holder nok ikke å bare ønske at fettet skal forsvinne fra frontpartiet, det er som oftest den siste plassen den forsvinner. Det er jo dær du har mest av dine livsviktige organer og fettet beskytter dem :)

Tja, hva spiser du i helgene da?:) Mange som "kosespiser" bort ukens underskudd i løpet av helgen. Eventuelt drikker det bort...

Drikker ikke i helgene (eller ellers) og spiser faktisk ikke godteri andre dager enn på lørdag, og da bare en liten mengde. Har ikke lyst på :)

Men etter veiing i dag (bruker målebånd fra nå av) har jeg faktisk gått ned litt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...