Mette L Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Ja det lurer jeg på...tenkte prøve det ut i dag å telle kalorier selvom det ikke er noe jeg skal fortsette med....men tenkte få lagt ut det hele her i kveld og fått noen innspill...Men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det? Siter
BadWolf Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 ctrl + alt + print screen er enda greiere, da tar du kun bildet av programmet du er inne i Siter
Mette L Skrevet 11. april 2012 Forfatter Skrevet 11. april 2012 Takk for svar :-) Da skal jeg prøve det! Siter
Dag Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Start -> utklippsverktøy er også ganske kjekt. Da kan du selv velge utsnittet du vil ha. BadWolf 1 Siter
OhMickey Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Men hvordan bruker dere Print Screen? Må man da lime d inn i ex paint for så å legge det ut på en side som gir det en web adr for så å lime den inn her? Hørtes tungvindt ut. Siter
BadWolf Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Tror det kommer i en temporary mappe en plass ogsså, usikker ettersom jeg bruker mac, her kommer bildene rett på desctopen Siter
Kirill W. Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Men hvordan bruker dere Print Screen? Må man da lime d inn i ex paint for så å legge det ut på en side som gir det en web adr for så å lime den inn her? Hørtes tungvindt ut. http://tinypic.com/ eller bare egg det ved her på siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.