Gå til innhold

bodypump bortkastet?


nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vil vel primært stimulere type I-fibre. Jeg SUGER på bodypump. Du blir god til...body pump. Det øker også insulinfølsomheten, men det gjør nesten all trening.

Du blir ikke særlig sterk, du får ikke bedre kondisjon. Men det brenner noen kalorier på kort sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det nok noen snart å slakter bodypump!

"Baseøvelser, få reps, og bla bla er det som fungerer"

Noen spiller golf, for det er morro.

Andre leker med modellfly..

Du elsker bodypump? Da ville jeg forsatt med det som er morro for deg!

Du løfter vekter, du svetter, du holder deg i form! Og ikke minst, du har det morro på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktigste er jo å gjøre det man liker :) selv går jeg på zumba fordi jeg syns det er dritgøy, driter i om alle mener det er waste of time og latterlig, jeg koser meg med det og er gjennomvåt av svette etter 55 min. Kombinerer dette med styrketrening og syns ikke det er bortkastet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ble sinnsykt støl etter Bodypump-timen jeg hadde for to uker siden. Var invalid i tre dager, før det sagte begynte å gi seg. Men jeg blir ikke støl av styrketreningsprogrammet på apparater. Hva betyr det?

Begynte å trene igjen i høst, men har blitt noen lange oppholdt innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sinnsykt støl etter Bodypump-timen jeg hadde for to uker siden. Var invalid i tre dager, før det sagte begynte å gi seg. Men jeg blir ikke støl av styrketreningsprogrammet på apparater. Hva betyr det?

Begynte å trene igjen i høst, men har blitt noen lange oppholdt innimellom..

Det betyr bare at du gjorde noe kroppen ikke var vant til. Stølhet er ingen indikasjon på om treningsøkta var god eller ikke.

Tips: Vurder frivekter istedetfor apparater, det gir mye bedre resultater i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :p Skal absolutt ikke påstå at kroppen var vant til det der nei!

Ja, har tenkt på det.. Hadde det ikke vært for at frivektområdet er veldig macho-dominert, om jeg kan si det sånn.. Det er i en avkrok for seg selv, og tror jeg hadde følt meg veldig beglodd om jeg skulle trene der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Joda, men som nybegynner har man (i allefall jeg) litt prestasjonsangst, og skulle gjerne trent i et lukket rom. Hihi.. Får titte innom der innimellom og se om det kanskje ikke er så skummelt som jeg innbiller meg.

Det er ingenting å være redd for. De fleste bryr seg bare om sin egen trening likevel og lar deg trene med så lette vekter du vil. Bare ikke stil deg foran knebøyracken og ta hantelcurl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...