Gå til innhold

Smeltet CC??


Sunni

Anbefalte innlegg

Kom over Jamies Mat på 30 minutter i går, da vegetarlasagne stod på menuen. Det jeg undret meg over, var at han brukte CC inni retten, samt på toppen (slik at den smeltet som vanlig ost). Jamie hevder dessuten at det smaker presis som Bechamelsaus når det er varmt.

Noen som har erfaring med CC på f.eks. gratenger, pizza eller lignende, smelter det som mozarella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kanksje det er det jeg må gjøre med CC, altså smelte den! Liker ikke "vanlig" cc, smaker som gummibiter :blush:

Det syntes jeg også, men hva man kan venne seg til... Nå liker jeg det ganske godt, selv om det er litt som å spise viskelær når det er kaldt :p Den får litt bedre konsistens når den ikke er så kald. Jeg liker også å bruke det i pannekaker/lapper, og da smelter den fint, men jeg prøver å spise opp mens de er varme, ellers kan den klumpe seg litt til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes jeg også, men hva man kan venne seg til... Nå liker jeg det ganske godt, selv om det er litt som å spise viskelær når det er kaldt :p Den får litt bedre konsistens når den ikke er så kald. Jeg liker også å bruke det i pannekaker/lapper, og da smelter den fint, men jeg prøver å spise opp mens de er varme, ellers kan den klumpe seg litt til igjen.

Jeg kan helt sikkert venne meg til å spise cottage cheese, men gidder jeg? Nææ, det finnes jo så mye annet som er sunt og godt, og da gidder jeg ikke kaste bort måltider på å trøkke ned noe jeg i utgangspunktet ikke liker, for å lære meg å like det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...