Gå til innhold

Drømmedame!


Forsvarsdama5.0

Anbefalte innlegg

Ja gutter, og lesbiske og bifile jenter, hvordan tenker dere på drømmedama?

Har inntrykk av at det er ganske spredte meninger, men om det er det innpå her? Hadde vært artig å finne ut! :)

Kropp: muskler og fett, høyde, hårfarge og lengde

Klesstil, er det viktig? Rosaberter, blomsterkjoler eller skinnjakke, eller noe anna?

Personlighet?

1327240-9-1327439386083.jpg

Typisk undertøysmodell

lisbeth_salander_918283i.jpg

Naomi Rapaece i Millenium-trilogien.

Røff og tøff eller feminin?

Hehhe, dette blir moro! ;) Håper å skape skikkelig debatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humor, personlighet, og at ho rett og slett er interessant å snakke med er nr 1!

På en solid andreplass kommer det STORE bonuset om hun er opptatt av kost og trening (som igjen gir en utrolig utstråling, og viser at ho faktisk har litt viljestyrke, noe som er sjukt tiltrekkende i ei dame, + antagligvis bra kropp da :) )

(Er singel forresten, til dere treningsglade jenter med god humor :whistling: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke EN drømmedame... Det finnes mange.

En til sex, en til diskusjon, en til trøst, en til å le med, osv...

Det gjelder altså å ha et godt utvalg gående på gress. Slik at en har en drømmedame for enhver anledning.

;)

Eventuelt finne seg en å elske.

:)

Ser den, men åssen skal de ulike damene være da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor, personlighet, og at ho rett og slett er interessant å snakke med er nr 1!

På en solid andreplass kommer det STORE bonuset om hun er opptatt av kost og trening (som igjen gir en utrolig utstråling, og viser at ho faktisk har litt viljestyrke, noe som er sjukt tiltrekkende i ei dame, + antagligvis bra kropp da :) )

(Er singel forresten, til dere treningsglade jenter med god humor :whistling: )

Høres supert ut det da =) Preferanser i hårfarge og høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobro

post-2341-14440841160489_thumb.jpg

Disse to er vel gode representanter for min "drømmedame" :) veltrent og langt bra hår(!). sporty klesstil, veldig glad i rosa plagg og litt løse jeans. Kombinert med en uhøytidelig og snill personlighet lander vi lett på 10/10 would wife.

post-2341-14440841159996_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres supert ut det da =) Preferanser i hårfarge og høyde?

Igrunn ikke tenkt noe over det før :p Vært sammens med/holdt på med jenter som nedi 150, til jenter som er nesten på min egen høyde :p (er 187) og alt muligt av hårfarger.. Har igrunn aldri vært i tankene mine :)

Dog, fine øyne!! Det er mere "viktigt" om jeg skal velge noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke tenkt noe over det før :p Vært sammens med/holdt på med jenter som nedi 150, til jenter som er nesten på min egen høyde :p (er 187) og alt muligt av hårfarger.. Har igrunn aldri vært i tankene mine :)

Dog, fine øyne!! Det er mere "viktigt" om jeg skal velge noe :p

Hm, artig! Veit om mange som enten ofte går for brunetter eller blondiner, hehe :)

Men enig i at fine øyne, og dermed øyekontakt og sånt, det er viktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]17791[/ATTACH][ATTACH]17792[/ATTACH]

Disse to er vel gode representanter for min "drømmedame" :) veltrent og langt bra hår(!). sporty klesstil, veldig glad i rosa plagg og litt løse jeans. Kombinert med en uhøytidelig og snill personlighet lander vi lett på 10/10 would wife.

Mørkt hår altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Mørkt hår altså?

Ganske tilfeldig at de to der hadde mørkt, jeg er veldig glad i blonde også. Tror faktisk det er blonde jeg har "vært mest med" :p Så lenge det er langt så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humor, personlighet, og at ho rett og slett er interessant å snakke med er nr 1!

På en solid andreplass kommer det STORE bonuset om hun er opptatt av kost og trening (som igjen gir en utrolig utstråling, og viser at ho faktisk har litt viljestyrke, noe som er sjukt tiltrekkende i ei dame, + antagligvis bra kropp da :) )

(Er singel forresten, til dere treningsglade jenter med god humor :whistling: )

Dette var egentlig et kjempeherlig svar!! DET likte jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.....

Det fins ingen fasit,jeg tror drømmedama mi er søt,ærlig,grei, full av energi og som har gått livets skole....har noen "arr" fra fortiden....som gjør henne enda sterkere som person og mer forståelsesfull ovenfor mine "arr".

Quality over quantity.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...