Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annette's nydelige, tykke Amerikanske vafler1egg+2 eggehviter

20g kokosmel

20g bake pro

1 dl usøtet soyamelk

4ts sukrin

Mange dråper stevia vanilla cream

1ts bakepulver

2 ts fiberhusk

ca1ts økologisk vaniljepulver

50g skyr naturell

1ts ekte smør (4g)

--> Bland alle ingrediensene godt med en kjøkkenmaskin, la røren svelle i kjøleskapet i 15-20 min før du steker 4 tykke pannekaker. Jeg har løst koden for å få pannekaker og vafler til å henge sammen og det er faktisk så enkelt som å la røren svelle lenge nok så fiberhusken får satt seg:O)

- Jeg stekte de med 1kcal spray

Jeg får alltid spørsmål om næringsinnholder så her kommer det kjære venner :o)

Kcal: 319

Protein: 44g

Karb: 4,3g

Fett: 14g

Lagde meg 4 pannekaker av denne røra til frokost i dag, og himmel og hav de var GODE! :D:rofl:

Har testa mange forskjellige oppskrifter de siste ukene, but this is the winner! :thumbsup:

Annonse

Jeg lagde disse en kveld, og de va sååå gode på smak :D Men dessverre revnet vaflene fra hverandre da jeg skulle ta de av vaffelhjernet, selv om jeg gjorde nøyaktig som du skrev på bloggen din.. Hva kan jeg ha gjort galt? For høy varme på vaffelhjernet? :s

Jeg lagde disse en kveld, og de va sååå gode på smak :D Men dessverre revnet vaflene fra hverandre da jeg skulle ta de av vaffelhjernet, selv om jeg gjorde nøyaktig som du skrev på bloggen din.. Hva kan jeg ha gjort galt? For høy varme på vaffelhjernet? :s

Lot du de stå å svelle lenge nok?

Det kan være vaffeljernet også. Prøv å reduser litt på varmen, samt at de må stå lenge nok til at eggene stivner og binder vaflene. Åpner man lokket for tidlig, altså før eggene har stivnet, så vil vaflene falle fra hverandre. Stekes de på for høy temperatur, kan de bli brent på utsiden før de stivner inni.

Det er en kunst å lage mat noen ganger, men hvis man trøbler litt underveis, så er det jo ekstra gøy når man får det til! :)

Annonse

• 2 måneder senere...
Vanlig protein pulver gjør ofte baksten litt tørr forresten :) men du kan jo prøvd deg frem:D

Ser ut som om jeg må prøve Bake Pro, har prøvd vanlig proteinpulver i bakst men har alltid blitt tørt som faen. Hvor er det du kjøper det fra, Gymgrossisten? Får en 3 kilos til 737 med studentrabatt, men koster jo likevel... en del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...