Gå til innhold

Chair dansing, har vi trua?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk en mer wtf-effekt enn wow-effekt :p Ser ut som type gamlehjems aktivitet :)

Ja det var det jeg tenkte med bitteliten effekt for de som er låst til stolen ;) Er da bedre med litt aktivitet enn ingen :D:D

Er dette jeg har bygget hele min kropp på... så vennligst ikke tulle med den sykt effektive treningsformen!!! ;)

:confused: Da skal jeg slutte med Jillian og ta opp stoldansing! :rofl::rofl::rofl: Mange dager tror du jeg trenger? :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:confused: Da skal jeg slutte med Jillian og ta opp stoldansing! :rofl::rofl::rofl: Mange dager tror du jeg trenger? :p:D

Det er nok ikke mange dager... her snakker vi om kaaaanskje 3 dager i uka 10 min pr gang... blir ikke svett engang... kan spise hva jeg vil... Dette vil redde fedme epedemien i verden... har forøvrig kjøpt masse aksjer i dette prosjektet... Satser på å bli like viktig for stoldansing som jane fonda var for aerobic!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke mange dager... her snakker vi om kaaaanskje 3 dager i uka 10 min pr gang... blir ikke svett engang... kan spise hva jeg vil... Dette vil redde fedme epedemien i verden... har forøvrig kjøpt masse aksjer i dette prosjektet... Satser på å bli like viktig for stoldansing som jane fonda var for aerobic!!

Hohoho! Im in!:D:D:D Gratis ny kropp sier man ikke nei til :D:rofl::rofl: Hvor er påmeldingsskjemaet?:rolleyes::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...