Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan vel hende det har en bittebitteliten effekt for de som kanskje er mer eller mindre låst til stolen kanskje.. Litt aktivitet er vel uansett bedre enn ingenting.. Men at det har noen wow-effekt er vel heller tvilsomt :rofl: Vel annet enn at man får wow-effekt fordi det ser en smule rart ut :p

Annonse

Fikk en mer wtf-effekt enn wow-effekt :p Ser ut som type gamlehjems aktivitet :)

Ja det var det jeg tenkte med bitteliten effekt for de som er låst til stolen ;) Er da bedre med litt aktivitet enn ingen :D:D

Er dette jeg har bygget hele min kropp på... så vennligst ikke tulle med den sykt effektive treningsformen!!! ;)

:confused: Da skal jeg slutte med Jillian og ta opp stoldansing! :rofl::rofl::rofl: Mange dager tror du jeg trenger? :p:D

:confused: Da skal jeg slutte med Jillian og ta opp stoldansing! :rofl::rofl::rofl: Mange dager tror du jeg trenger? :p:D

Det er nok ikke mange dager... her snakker vi om kaaaanskje 3 dager i uka 10 min pr gang... blir ikke svett engang... kan spise hva jeg vil... Dette vil redde fedme epedemien i verden... har forøvrig kjøpt masse aksjer i dette prosjektet... Satser på å bli like viktig for stoldansing som jane fonda var for aerobic!!

Det er nok ikke mange dager... her snakker vi om kaaaanskje 3 dager i uka 10 min pr gang... blir ikke svett engang... kan spise hva jeg vil... Dette vil redde fedme epedemien i verden... har forøvrig kjøpt masse aksjer i dette prosjektet... Satser på å bli like viktig for stoldansing som jane fonda var for aerobic!!

Hohoho! Im in!:D:D:D Gratis ny kropp sier man ikke nei til :D:rofl::rofl: Hvor er påmeldingsskjemaet?:rolleyes::p

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...