Gå til innhold

fresh eller vrak?


Lima82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den vanligste komboen jeg bruker når jeg skal trene er en gammel Gaspbukse som jeg har klippet av beina og lagd en shorts av, men etter utallige markløftøkter er området rundt knærna helt ødelagt og fult av hull pga slitasje. På overkroppen bruker jeg som regel en gammel arbeids t-skjorte eller noe lignende.

For og være ærlig løfter jeg like mye med de gamle slitte klærne som de nye freshe. Mye mulig jeg er freak of nature da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener etter jobb, som er i barnehage, og da sier det seg kanskje selv at jeg ikke ser nydusja og lekker ut :p Bruker ikke sminke til hverdags, så det har jeg ikke på. Liker derimot å se sånn noenlunde ok ut når det gjelder klær, men da snakker vi gasp meshbukse og better bodies topp, eller tights som jeg nylig har kjøpt meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener rett etter jobb. Rene klær (mesh-shorts fra Gasp, en eller annen t-skjorte, gjerne den jeg har brukt på jobb så da blir det ofte et elelr annet band, Slayer, Anthrax, Maiden, DK etc), ellers har jeg ikke mye hår å bry meg om, og bruker heller ikke sminke. Vi menn har det ganske lett sånn.

Men ettersom det nå er 2,5 uker siden jeg slutta å røyke, tror jeg at jeg må unne meg noe nytt trenignstøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...