Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer!

Og du? Det går fint an å trene selv om man har småbarn! Vi tok med babyen som sov i et hjørne (uten musikk vel og merke) i begynnelsen.. og senere bar jeg i bæretøy mens jeg tok øvelser som gikk an med baby i bæretøy. Fungerte kjempefint!

Takk :)

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! :thumbsup:

Jeg har en datter på 9 uker, og jeg trente mens jeg var gravid til jeg var 7-8 mnd. Har til og med logg fra graviditeten her på fitnessbloggen, og jeg begynte med skikkelig styrketrening for første gang da jeg var 3-4 mnd på vei :p Nå er jeg tilbake for fullt på trening :) (Så hvis din samboer lurer på hvordan kan være med trening under/etter graviditet, sjekk ut disse FØR og ETTER.)

Og ja, prioritetene framover vil bli litt annerledes, men helt naturlig :) Men hvis du skulle føle deg neglisjert, så må du selvfølgelig si fra. Kommunikasjon er alfa omega her :)

• 1 måned senere...

Hei godt folk og trenings entusiaster.

Var hos jordmor ,Min vakkre samboer er nå 16 + 3 :) Magen har kommet skikkelig og det er så vakkert å se :D

T-bone : Ja, vi har god kommunikasjon.

Og gratulerer så mye med din datter :)

Ville dele dette med dere jeg . Hehe :)

Annonse

Stor stas å bli forelder altså! Gratulerer så mye!

Tulla her har blitt 13 mnd nå, tiden går helt surrealistisk fort. Hadde det vært opp til meg, skulle vi gjerne fått 100 unger. Gled deg!

Så morro , å gratulerer med jenta di ;)

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei. :)

Bumper denne tråden like godt, Venter ei jente og jeg og dama har det kjempe bra sammen.

Skal godt sies at hun krever sitt i svangerskapet, men jeg holder ut alle humørsvingninger, (skulle bare mangle)

Fått ny termin som er 11oktober.

Ha fortsatt en fin kveld!

Kjaerlighet - :D

Annonse

Takk Aisha.

Liker at det er ett års mellomrom med dine barn, kan tenkes de har godt forhold til hverandre.

Ja, det merkes alerede. Bare vognen vi kjøpte av merke emmajunga eller hva det nå var kostet rundt 8tusen!:whistling: hehe

Takk Aisha.

Liker at det er ett års mellomrom med dine barn, kan tenkes de har godt forhold til hverandre.

Ja, det merkes alerede. Bare vognen vi kjøpte av merke emmajunga eller hva det nå var kostet rundt 8tusen!:whistling: hehe

Åh.. på godt og vondt. Mye glede av hverandre, men likevel krangler de så busta fyker alle 3.:p

Japp, barnevogn er dyrt - for mødre som vet hva de vil ha!:D

Gratulerer så mye! Første månedene er jævlige, men du tenker bare tilbake på dem som kos :D

Jævlige som lite søvn , gråting osv ? Ja jeg skal fortelle min opplevelse etter noen måneder. Kanskje hun ikke blir så vanskelig:phehe.

Takk Kjetil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...