Gå til innhold

Treningsklær


Opheliia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er disse her jeg tenker på i alle fall...

http://www.norkost.no/better_bodies_baggy_soft_pant/P_516

516_Better_bodies_Better_Bodies_Baggy_soft_pant_1.jpg&w=88&h=170

Jeg er lang i beina så tror jeg må satse på M.. Men kan jo prøve en først og heller etterbestille flere, evt, bytte men det er noe mas..

Jeg har den buksa i grått og svart, begge str M...jeg er 164 og den er egentlig helt passelig. Men det er søren meg forskjell på str i de to buksene, den sorte er mer baggy og behagelig enn den grå :/ Baggy klær på jenter er kult, enkelt og greit. Baggy bukse og litt mer formsydd topp er perfekt:) Jeg innrømmer også at jeg liker å freshe sminken før jeg trener, hater å se meg selv i speilet en time i strekk og irritere meg over at jeg ikke fyrte på litt "topping". Men dette betyr ikke at sminken ser like bra ut etter jeg er ferdig med økta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt fan av MXDC i det siste :) Behagelig klær å trene i og puster godt! Synes også MXDC har litt fancy klær, men er som sagt ikke det jeg bryr meg så veldig mye om, bryr meg mest om at det er behagelig og trene i! Har egentlig aldri vært sånn merkeklær fan, men jeg liker MXDC :) Gjør meg liksom ingenting om jeg har på meg mange forskjellige merker på trening bare jeg synes det er godt å gå i! Men en ting som jeg aldri kommer til å bruke igjen på trening er bomullsklær! Tekniske klær FTW! :)

Hvis noen fler liker MXDC så vil jeg anbefale å sjekke ut sportmann.no, de selger faktisk MXDC klær ganske billig. Men de har ikke sånn veldig bra utvalg på sportmann av MXDC. Kjøpte en MXDC t-skjorte på sportmann for 120kr, på MXDC sine sider koster den 450kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker H&M sine sports-BH'er , de sitter helt supert på meg! Favoritten helt klart når det kommer til sports-bh!

Ellers er jeg veldig glad i Swix når det gjelder litt mer vinterklær (skibuske, jakke osv), og alt annet er bare sports-klær jeg syns er fine og gode :D

Har du prøvd Nike eller Casall sine? H&M-toppene har null fukttransport (det vil si at de blir kalde og klamme på en gang) og i tillegg holder de ikke spesielt mye på plass heller :p Helt greit om vinteren til lavintensiv trening, men etter en mengdetreningsøkt i rundt 25+ grader med H&M-topp kastet jeg de jeg hadde igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg enda mer dum når jeg kommer i NIke: Sko, Sokker, Undertøy, Bukse, T-skjorte (med svær logo), zipped hood, ipod beholder på armen og drikkeflaske.

Walking Nike Poster FTL :eek:

Haha ser den =) Selv kommer jeg i Gule Nike sko, Nike shorts, NIke LIvestrong trøye & livestrong armbånd , oyeah =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Nike eller Casall sine? H&M-toppene har null fukttransport (det vil si at de blir kalde og klamme på en gang) og i tillegg holder de ikke spesielt mye på plass heller :p Helt greit om vinteren til lavintensiv trening, men etter en mengdetreningsøkt i rundt 25+ grader med H&M-topp kastet jeg de jeg hadde igjen.

Jeg har ikke hatt noen problemer med H&M sine, og har trent med dem i all slags vær :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvde Pierre Robert sine sportsbh'er? Lurer litt på hvordan størrelsen er... Nå bruker jeg sportsbh'er med åpne/lukkemekanisme bak. Dersom den skal være trang nok, har det tidligere funka dårlig med slike man trer over hodet. Er Pierre Robert sine jævlig trange eller går det faktisk greit å ta den av og på samtidig som den faktisk sitter bra på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvde Pierre Robert sine sportsbh'er? Lurer litt på hvordan størrelsen er... Nå bruker jeg sportsbh'er med åpne/lukkemekanisme bak. Dersom den skal være trang nok, har det tidligere funka dårlig med slike man trer over hodet. Er Pierre Robert sine jævlig trange eller går det faktisk greit å ta den av og på samtidig som den faktisk sitter bra på?

Jeg synes de er litt trange å få på, men ellers sitter de veldig bra og jeg er godt fornøyd med de ;) Bruker 65d/70c til vanlig og s passer meg utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er litt trange å få på, men ellers sitter de veldig bra og jeg er godt fornøyd med de ;) Bruker 65d/70c til vanlig og s passer meg utmerket :)

Jeg bruker 70B til vanlig og var usikker på om jeg skal gå for S eller M. Ser at størrelsesguiden deres på nett anbefaler S, men jeg gidder ikke å velge S for så å slite ræva av meg for å få den på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Noen som vet om treningstightser som IKKE er gjennomsiktige? Den eneste jeg har er en vindtett løpetights fra Asics. Hele buksa er foret, så er vel kanskje derfor den ikke er så gjennomsiktig. Men den kostet over 1000 kr, så vil helst spare den til løping og kjøpe en egen til styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om treningstightser som IKKE er gjennomsiktige? Den eneste jeg har er en vindtett løpetights fra Asics. Hele buksa er foret, så er vel kanskje derfor den ikke er så gjennomsiktig. Men den kostet over 1000 kr, så vil helst spare den til løping og kjøpe en egen til styrketrening.

Har også en løpetights fra asics, ikke vindtett.. men heller ikke gjennomsiktig.. kosta 4-500 kr..på MX sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...