Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte meg 3 tighster fra HM fordi de er billige i forhold til Nike osv, selv om Nike er favorittmerket mitt. I stedet for å kjøpe én tights fra Nike så får jeg to fra HM til samme pris (i norske butikker vel og merke. Har ikke så mye erfaring med utenlandske nettbutikker). Er kjedelig å vaske klær så ofte.

Sitter inne på den amerikanske Nike shopen og sikler :wub:

Føler det ser litt dumt ut å gå med 3 forskjellige merker på sko, tights og t-skjorte. 4 forskjellige om Nike logoen på sportsbhen vises gjennom Frank Shorter toppen min :unsure:

Ingen som legger merke til hvilke merker du går med, og om du går med mange forskjellige merker samtidig:p

• 2 uker senere...
Kjøpte meg 3 tighster fra HM fordi de er billige i forhold til Nike osv, selv om Nike er favorittmerket mitt. I stedet for å kjøpe én tights fra Nike så får jeg to fra HM til samme pris (i norske butikker vel og merke. Har ikke så mye erfaring med utenlandske nettbutikker). Er kjedelig å vaske klær så ofte.

Sitter inne på den amerikanske Nike shopen og sikler :wub:

Føler det ser litt dumt ut å gå med 3 forskjellige merker på sko, tights og t-skjorte. 4 forskjellige om Nike logoen på sportsbhen vises gjennom Frank Shorter toppen min :unsure:

Jeg føler meg enda mer dum når jeg kommer i NIke: Sko, Sokker, Undertøy, Bukse, T-skjorte (med svær logo), zipped hood, ipod beholder på armen og drikkeflaske.

Walking Nike Poster FTL :eek:

Gjest Brukernavn007
Jeg føler meg enda mer dum når jeg kommer i NIke: Sko, Sokker, Undertøy, Bukse, T-skjorte (med svær logo), zipped hood, ipod beholder på armen og drikkeflaske.

Walking Nike Poster FTL :eek:

Hehe, enig med deg der altså :p Ser dummere ut å komme på trening når det ser ut som du kommer rett fra en reklame film :p

Annonse

I mitt tilfelle virker de som de er normale i str. Jeg er "normalt" en s (noen ganger xs..) og har s i mine BB klær, og de sitter som om de er støpt på :D

Hva med lengden da? Jeg målte nemlig etter målene dems å da må jeg opp i M. Vanligvis bruker jeg S men jeg er lang i beina (34 tommer)

Gjest Brukernavn007
Hva med lengden da? Jeg målte nemlig etter målene dems å da må jeg opp i M. Vanligvis bruker jeg S men jeg er lang i beina (34 tommer)

Jeg er 170cm høy, har laaange ben og de er akkurat så lange at jeg ikke trokker på kanten av buksa med sko på :)

Annonse

Seriiøøøøøøøst? :eek: Sist trening hadde jeg vel på meg Pumasko, Nike-bh, Frank shorter tights og Adidas-trøye. Sokker fra HM, truse fra Cubus, pulsklokke fra Polar og drikkeflaske fra TN! Og søren meg klarte jeg allikevel å gjennomføre treninga! :thumbsup:

Gjest Brukernavn007
Betyr det at BB buksene er for lange til de som er lave (160cm)?

Det tror jeg ikke, du kan jo eventuelt se om noen er i xs, eller prøve s. Jeg har ganske lange ben og bruker s, men jeg er jo 170...Du må nok bare prøve deg frem :) Kan jo være noen av nettbutikkene har sånn måleskjema..

Det tror jeg ikke, du kan jo eventuelt se om noen er i xs, eller prøve s. Jeg har ganske lange ben og bruker s, men jeg er jo 170...Du må nok bare prøve deg frem :) Kan jo være noen av nettbutikkene har sånn måleskjema..

Ja, de har størrelsestabell. I følge den trenger jeg str.M, unntatt beinlengde som er str.XS. Jeg har noen BB topper i str.M, og de passer jo bra, men jeg har ikke turt å bestille bukser ennå.

Jeg er 163, og har S i BB buksene.. de er lange i bena, men det tar fem minutter å brette opp kanten og sy noen sting her og der :) Er forresten forskjellig beinlengde på alle buksene jeg har fra bb, selvom det er samme modell- skiller det 5-7 cm. på mange av de..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...