Gå til innhold

Treningsklær


Opheliia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte meg 3 tighster fra HM fordi de er billige i forhold til Nike osv, selv om Nike er favorittmerket mitt. I stedet for å kjøpe én tights fra Nike så får jeg to fra HM til samme pris (i norske butikker vel og merke. Har ikke så mye erfaring med utenlandske nettbutikker). Er kjedelig å vaske klær så ofte.

Sitter inne på den amerikanske Nike shopen og sikler :wub:

Føler det ser litt dumt ut å gå med 3 forskjellige merker på sko, tights og t-skjorte. 4 forskjellige om Nike logoen på sportsbhen vises gjennom Frank Shorter toppen min :unsure:

Ingen som legger merke til hvilke merker du går med, og om du går med mange forskjellige merker samtidig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Kjøpte meg 3 tighster fra HM fordi de er billige i forhold til Nike osv, selv om Nike er favorittmerket mitt. I stedet for å kjøpe én tights fra Nike så får jeg to fra HM til samme pris (i norske butikker vel og merke. Har ikke så mye erfaring med utenlandske nettbutikker). Er kjedelig å vaske klær så ofte.

Sitter inne på den amerikanske Nike shopen og sikler :wub:

Føler det ser litt dumt ut å gå med 3 forskjellige merker på sko, tights og t-skjorte. 4 forskjellige om Nike logoen på sportsbhen vises gjennom Frank Shorter toppen min :unsure:

Jeg føler meg enda mer dum når jeg kommer i NIke: Sko, Sokker, Undertøy, Bukse, T-skjorte (med svær logo), zipped hood, ipod beholder på armen og drikkeflaske.

Walking Nike Poster FTL :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg føler meg enda mer dum når jeg kommer i NIke: Sko, Sokker, Undertøy, Bukse, T-skjorte (med svær logo), zipped hood, ipod beholder på armen og drikkeflaske.

Walking Nike Poster FTL :eek:

Hehe, enig med deg der altså :p Ser dummere ut å komme på trening når det ser ut som du kommer rett fra en reklame film :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

I mitt tilfelle virker de som de er normale i str. Jeg er "normalt" en s (noen ganger xs..) og har s i mine BB klær, og de sitter som om de er støpt på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt tilfelle virker de som de er normale i str. Jeg er "normalt" en s (noen ganger xs..) og har s i mine BB klær, og de sitter som om de er støpt på :D

Hva med lengden da? Jeg målte nemlig etter målene dems å da må jeg opp i M. Vanligvis bruker jeg S men jeg er lang i beina (34 tommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Hva med lengden da? Jeg målte nemlig etter målene dems å da må jeg opp i M. Vanligvis bruker jeg S men jeg er lang i beina (34 tommer)

Jeg er 170cm høy, har laaange ben og de er akkurat så lange at jeg ikke trokker på kanten av buksa med sko på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Ok, da tror jeg jeg må gå for M.. Kjipt om den er for kort :p

Jeg er også 170 :D

Gjør det ;) Ja, for da må du sende i retur og så må du vente dobbelt så lenge for å få i riktig størrelse :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det ser litt dumt ut å gå med 3 forskjellige merker på sko, tights og t-skjorte. 4 forskjellige om Nike logoen på sportsbhen vises gjennom Frank Shorter toppen min :unsure:

Seriiøøøøøøøst? :eek: Sist trening hadde jeg vel på meg Pumasko, Nike-bh, Frank shorter tights og Adidas-trøye. Sokker fra HM, truse fra Cubus, pulsklokke fra Polar og drikkeflaske fra TN! Og søren meg klarte jeg allikevel å gjennomføre treninga! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Betyr det at BB buksene er for lange til de som er lave (160cm)?

Det tror jeg ikke, du kan jo eventuelt se om noen er i xs, eller prøve s. Jeg har ganske lange ben og bruker s, men jeg er jo 170...Du må nok bare prøve deg frem :) Kan jo være noen av nettbutikkene har sånn måleskjema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke, du kan jo eventuelt se om noen er i xs, eller prøve s. Jeg har ganske lange ben og bruker s, men jeg er jo 170...Du må nok bare prøve deg frem :) Kan jo være noen av nettbutikkene har sånn måleskjema..

Ja, de har størrelsestabell. I følge den trenger jeg str.M, unntatt beinlengde som er str.XS. Jeg har noen BB topper i str.M, og de passer jo bra, men jeg har ikke turt å bestille bukser ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...