Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så hvis man trener 4-5 ganger i uka, er kvinne og ønsker å bygge muskler og minke fettprosenten.. H-melk? Fett skal jo liksom være bra det om man trener mye, men inneholder melk "riktig" type fett? Blir litt småforvirra av det hele jeg... :p kaloriunderskudd eller lchf?

Fortsetter under...

Så hvis man trener 4-5 ganger i uka, er kvinne og ønsker å bygge muskler og minke fettprosenten.. H-melk? Fett skal jo liksom være bra det om man trener mye, men inneholder melk "riktig" type fett? Blir litt småforvirra av det hele jeg... :p kaloriunderskudd eller lchf?

Melk inneholder svært riktig type fett, melk har vist seg å være svært gunstig både for fettforbrenning og muskelbygging. Skal du bygge muskler og minske fettprosent samtidig,er nok ikke kaloriunderskudd riktig vei å gå.

Og så smaker det så godt<3

Per 100 gram:

Helmelk - 3,3 g protein

Lettmelk - 3,3 g protein

Ekstra lett melk - 3,3 g protein

Skummetmelk - 3,3 g protein

Jeg bruker hovedsaklig lettmelk og skummetmelk :)

Tine Styrk - 5g protein

Aldri smakt den før, aner ikke om den er god eller ikke

om du vil betale dobbel pris for en melk som har 17g proteiner og litt mer kalsium så kjør på.

Jeg ville heller valgt 2 lett/helmelk for da får du mer protein,mer sunt fett og mer kalorier for samme prisen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...