Gå til innhold

Hva skal jeg bestille?


danielh

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å trene og skal nå gå til innkjøp av diverse produkter osv. Men det florer jo av forskjellige produkter. Så jeg er ganske forvirret.

Jeg har snakket med noen kompiser og de sier jeg må ha proteinshake greier, kreatin og gjerne koffein før trening. Hva kan dere anbefale meg? Jeg er også noe keen på noe som hjelper med forbrenning av underhudsfett. De jeg har snakket med sier at dette som regel ikke funker.

Kom gjerne med link osv :D Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://fitnessbloggen.no/udos-choice/ Hvorfor du ikke bør bruke udos choice.

Det er egentlig veldig enkelt. 90% (kanskje mer) av resultatene dine kommer av kostholdet ditt. I kostholdet regner jeg Omega-3 tilskudd. De resterende prosentene kan tilskudd hjelpe deg med, det mest åpenlyse er da proteinpulver og kreatin. Utover det er det lite som har vist seg effektivt, med unntak av aminosyrer dersom du slanker deg kraftig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tran og whey protein, bruk resten av pengene dine på noe helt annet enn tullete kosttilskudd.

For å si det på en annen måte; Det er ikke mangelen på kost tilskudd som holder resultatene dine tilbake, selv om det trolige er mange her inne som sverger til å bruke tusenvis av kroner på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...