Gå til innhold

Trenger hjelp!


julkok

Anbefalte innlegg

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å öve på kneböy, men uansett hvor mye jeg över så föler jeg at jeg ikke får til riktig teknikk. Jeg er veldig svaiete i ryggen til vanlig og det viser seg også i mine kneböy, jeg vet at man skal väre mye rettere i ryggen, og ikke så framoverböyd som jeg er. men når jeg pröver å rette meg opp så mister jeg bare balansen og detter nesten bakover. Hva gjör jeg feil? jeg trenger hjelp :p

http://www.youtube.com/watch?v=HMWKKIjxrU8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er faktisk ikke sååå ille, men jeg har ett par tips:

ta av skoene

saktere ned!! Bruk gjerne en boks du kan "sette deg" på, og tenk at overflaten du setter deg på er full av knust glass.

Brystet opp

Tærne litt utover

Jobb med hoftemobilitet for å fjerne "dyppen" rumpa di gjør i bunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overhodet ingen ekspert, men prøv å sug magen inn, akkurat som om noen skulle slå deg i magen. Lat som om du har på deg et korsett av jern.

Verdt et forsøk.

NEI!!! IKKE GJØR DETTE! Ikke sug den inn, det er ikke hva du ville gjort dersom noen skulle slå deg i magen ;) Du ville stålsatt deg, og det er nettopp det du skal under knebøy også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...